Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dodih. Kai se on siirryttävä tänne yö-threadiin. Kaupasta tulin just. Ehrmann oli LOPPU! :itku: Onneks oli edes kilo vielä omassa kaapissa ni selvii huomisen päivän vielä ja pääsee kunnon kauppaan. Vois männä prismaan ni saa ostaa heraa samalla kertaa lissää.

No niin justiinsa. Kaikki barbaarit käyny samaan aikaan ku kerta cittarin kokoses marketis nami loppu :lol2: Ite ostin kerran pari purkkia valion sementtiä ku ei ollu ehrmannii.. Mut ei saatana..

Huomenna mulla vapaata.. :D vois nukkua tosi myöhään ja sit pikku hiljaa menna kahville ja lukea pari akua..

Edit: siis tänään.......

Vitun hinnat. K-kaupasta sai ehrmannia ennen veronalennuksia 4kpl 2 eurolla. Nyt kun on tullut veronalennus, niin ehrmannia saa 3kpl 1,5 eurolla. Onko mulla jotenkin paska laskupää kun en näe tuota hinnan laskua?

En mää mtn vamppyyreita nää ku tuol ulkona on nii pimeetä ja joku mörkö seisoo mun ikkunan takana ja peittää näkyvyyden.

E: siis mitä vattua, mistä muka saa EhrNamia 50 sentillä?! Nyt koijaat Henki.

Heh.. se on hyvää se lidlin ku sekotat kaurahiutaleiden kans.. ainaki hetken aikaa..:evil:

Sotken aina rahkan kanssa mehukeittoa ja maitoa, joten ei tuo lopputulos ehrmannia kummosempi ollut. Purkista ulos saaminen oli vaan työn ja tuskan takana tossa lidlin tavarassa :D

E: Kun piti vielä yrittää säännöstellä 50/50 siitä puolen kilon purkista.

En mää mtn vamppyyreita nää ku tuol ulkona on nii pimeetä ja joku mörkö seisoo mun ikkunan takana ja peittää näkyvyyden.

Päästä se Paskis nyt sisälle ettei se kylmety:D.

siis mitä vattua, mistä muka saa EhrNamia 50 sentillä?! Nyt koijaat Henki.

Hervannan K-supermarketista saa. Sieltä mä aina ostan. Jossain vaiheessa sai halvemmallakin, mutta vaan vähän aikaa.

Sotken aina rahkan kanssa mehukeittoa ja maitoa, joten ei tuo lopputulos ehrmannia kummosempi ollut. Purkista ulos saaminen oli vaan työn ja tuskan takana tossa lidlin tavarassa :D

Itte syön sieltä purkista päin jos lidlistä ostan.. :D Ekan kerran kun lidlin rahkaa ostin niin koitin aluks sen sieltä pois ottaa mut sit en jaksanutkaan ja aloin sieltä päin syömään.. :whip:
Aluks aina pitää vähä syödä sitä raakana et saa heitettyä sinne sekaan jotain......

Edit: Joo siin on kyl vähä liika yhelle kerralle.

Back
Ylös Bottom