Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koulutehtäviä :haart: Mulla on ikävä kouluun.
Syksyllä sit? Ja pidä hauskaa damissa. Silmät kiiluvan punaisina, ja hölmö hymy kasvoilla koko matkan. ;)

Vittu että voi olla tylsää kipeenä ollessa. Kai se on pakko luovuttaa ja hakee safkaa, ja sit unta palloon.

Syksyllä sit? Ja pidä hauskaa damissa. Silmät kiiluvan punaisina, ja hölmö hymy kasvoilla koko matkan. ;)

Vittu että voi olla tylsää kipeenä ollessa. Kai se on pakko luovuttaa ja hakee safkaa, ja sit unta palloon.

Joo, syksyllä sit. Jengi on tosin manaillut että en mä sieltä damista mihinkään enää lähde :rolleyes: Saa ny nähdä. Sain muuten duunikaverilta läksiäislahjaksi aurinkolasit. Se oli itse aikoinaan töissä tuolla samassa mestassa ja oli matkustanut ratikalla ihan pajareissa, jolloin joku random mies oli huutanut "hey! your eyes look like chinese eyes!" :D Nyt mulla on sit arskat eikä mulle voi huudella oudoista silmistä!

Sä olet kans aina kipeänä.

Alkaa olla unirytmi kohdillaan kun reeneistäkin tullaan kolmen aikaan yöllä kotiin. Alyssa voisi pakata mut toiseen matkalaukkuun ja viedä mut tilateokseksi johonkin coffariin?

Omnomnomon Blair's death rain perunalastuja, sopivan tulisia.

Örgh mitä monstereiden iltaan kuuluu? Miksei täällä tsättäillä silleen ku yöthreadissä? Eiks tässä oo sellasta tunnelmaa vai häh? :D

Örgh mitä monstereiden iltaan kuuluu? Miksei täällä tsättäillä silleen ku yöthreadissä? Eiks tässä oo sellasta tunnelmaa vai häh? :D

Mikä tää ketju on edes? Joku homoketju. Örg.

Kävin tänää Thuruus. En käyny kattoos ees nähtävyyksii, eli myllysiltaa tai posankkaa. Morkkis. Juon kaljaa et auttaa, onneks ollaa työttömiäkin.

Mikä tää ketju on edes? Joku homoketju. Örg.

Kävin tänää Thuruus. En käyny kattoos ees nähtävyyksii, eli myllysiltaa tai posankkaa. Morkkis. Juon kaljaa et auttaa, onneks ollaa työttömiäkin.

Tää on mun käsittääkseni tälläi paskanjauhamis-kettinki mis voi vaikka öristä eikä tuu sanomista. Wuhu sain avatarin laitettuu :dance2: Oon truu komppuutterskilwizard :wtf:

Munki pitäis taas eksyy turkuun joku päivä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
huomenna kouluun ja herätys 07.05 EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA ja on siinä ja siinä että onko kuumetta..... ihanaa :D

Back
Ylös Bottom