Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo armeijan leivis ollu, käsi paketis menin alokaskauden läpi kun en halunnut e:n papereitakaan, ei siin sitte tartten 6kk pidempää pestiä.

Salitreenist oli kyl taukoo ~1,5v ryyppäyksen, armeijan ja sairasteluiden takia. Nyt en ole sairastellut...7 kuukauteen. Sattumoisin tulee juuri tänään täyteen 7kk tupakoimattomuutta.:P

Ruokailuista, mä syön aina päivästä toiseen samaa tylsää perusmättöö potailles. Sitkun aina kuukauden välein salikortti päättyy, otan viikon täyslepoa treeneistä ja ruokailut on vähän tämmösii. pari tuntia sitten söin lohta viel porukoil, kotoonta ei sit löytyn noita aineksia kummempaa tuulensuojaan laitettavaks.:/

//Edit niinjoo alakerran baaris olen viikonloput duunis, muun ajan jumitan koneella miettien et joku päivä pitäis taas jaksaa siivota. Syksyllä pitäis mennä kouluun niin järkevöityy toivottavasti vähän touhu.:]

Ehkä se just ja just sallitaan tän kerran.;) Vois kai pistää x-tran kopiorahkaa nassuu ananaksil ja huomenna laittamaan div tagia toisen perään. Haxor poxor.:D

Silmien "takaosaa"/otsaa jomottaa. Tiedä sitten johtuuko siitä, että oon laittanu mp3-tägejä 4 tuntia putkeen vai vähästä syömisestä. :confused: MS-tautiakin on kauhisteltu.

Tuosta tulikin mieleen että huomenna pitäis tehä vähän piirakkaa...suolaista piirakkaa.

Niko kiusaa äitiä
Ei suatana:D Aika loistava. Ja sit viel toi nenänpyyhkäsy!

Turhaakin turhempi perjantai-ilta vietetty naapuripitäjän ABC:llä kuunnellen 4v nuorempien prinsessojen kuulumisia. Jestas. On se maailma erilainen teini-iässä:D

Illan treenit takana, lasagnette muhii uunissa ja huomenna nukutaan just niin pitkään kuin huvittaa. Eipä tässä voi valitella. Hyvää yötä, kyöpelit. :dance2:

Back
Ylös Bottom