Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ei kyl se on nyt mentävä palautumaan.. Öitä rautaväki :zzzz:

Iltaa!

attachment.php

Tuli heti mieleen, että oot joku huumeparoni :hyper:

Hitto. Pitäsköhän mun tehdä yölettuja lohduks ku erehdyin lukee tota fucked up -ketjuu, ja nään varmasti painajaisia nyt muute :( Letut varmasti auttais täs

meikäläinen taitaaa pohjoista viljaa. Ei nukuta vielä pätkääkään, jotan jatkan sirpin heiluttelua Viikatten sulosointujen tahdimmana vielä muutaman tovin!

Shutter island ja The passion of the christ katsottu, vielä jos hetken hakkaisi Enemy Territoryä ja painuis nukkumaan.

Shutter island ja The passion of the christ katsottu, vielä jos hetken hakkaisi Enemy Territoryä ja painuis nukkumaan.

ah, enemy territory <3
Pakko lähteä abc:llä käymään hakemassa tupakkaa, vitutus otti vallan.

-jesu- , millä servuilla pelaat ET ja millä nickillä?

Pelaan suomiservuilla nimellä dbol (vihreällä kirjoitettu). Nyt ei vaan ehdi pelata kun juutuin omegleen :D pelaan yleensä joko 82.118.208.212:27961 tai sitten ulkomaisella mättöservulla 212.95.56.85:28970

Onko siellä kaupassa nyt sitä ruokaa vai kannattaako jättää menemättä? No onneks sentää ehrmannia löytyy jääkaapista:) maito on kyl lopussa:(

Kuin niin myöhästä? On täällä ainakin jäätä vielä, luulisi että jossain sielläkin. :) Tosin se ei edelleenkään auta seuraan...

Niin ku en mä yksin halua mennä :(

Nyt olis Alyssa sun parhain hetki koittaa avantouintia, kun Aurajoessa lähti jäät liikkeelle!

Hmm... Vois koittaa. Oon muuten joskus pari kesää sitten uinut aurajoessa.

Jos veden väri on aurajoenruskea, niin en kyllä siihen sukeltas! :hyper:

Back
Ylös Bottom