Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt koisimaan....

f26d5992341b1b710ae273c1d574c116.gif

Kohta nukkumaaan ja aamulla abi-risteilylle. Kylläpä ulkona on puuroista toi lumi, ärsyttävää ajaa.

abiristeilylle nyt mitä ihmettä. Älä tipu laivasta, joku oli kai lukioristeilyllä just tippunu ja kuollu sit sinne hankeen.

Munkin pitäis mennä nukkumaan, ku aamul pitää osallistuu sellasee tutkimukseen heheh. Mut oon varmaan parhaimmillani vähillä unilla. Omasta mielestäni ainakin.

Ötyä.

Hiphei. Taas mennään...Uusinta Stam1naa. Täällä kaikki hyvin ja kohta koisimaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuuntelen Alphavillen Forever youngia.

Piti mennä nukkumaan jo kaksi tuntia sitten, mutta sitten yllättikin Alias-tuokio kämppisten ja kämppiksen pikkuveljen kanssa. Sitä seurasi hysteerinen naurukohtaus, jolloin pääsin taas elementtiini, eli kuulostamaan vinkulelun, tukehtuvan lehmän ja astmaattisen hylkeen sekoitukselta. Sydämellinen nauru on kaunis :haart: Tai sitten ei... :jahas: Nyt sitten kuuntelen Kalmahia Sahiksen suosittelemana ja mietin, että untako ottaisi palloonsa?

Piti mennä nukkumaan jo kaksi tuntia sitten, mutta sitten yllättikin Alias-tuokio kämppisten ja kämppiksen pikkuveljen kanssa. Sitä seurasi hysteerinen naurukohtaus, jolloin pääsin taas elementtiini, eli kuulostamaan vinkulelun, tukehtuvan lehmän ja astmaattisen hylkeen sekoitukselta. Sydämellinen nauru on kaunis :haart: Tai sitten ei... :jahas: Nyt sitten kuuntelen Kalmahia Sahiksen suosittelemana ja mietin, että untako ottaisi palloonsa?

Ahhhaha miten tunnistan itseni tosta naurusta :D Mun eksäkin huomautti aina siitä, vaikka muuten se suhtautui muhun suhteellisen lempeesti, aika törkeää.

Itsehän kuuntelen Weakin maininnan takia alphavillee....... Tän jälkeen vois mennä lukee RUNOJA petiin ennen unta.

Ahhhaha miten tunnistan itseni tosta naurusta :D Mun eksäkin huomautti aina siitä, vaikka muuten se suhtautui muhun suhteellisen lempeesti, aika törkeää.

Itsehän kuuntelen Weakin maininnan takia alphavillee....... Tän jälkeen vois mennä lukee RUNOJA petiin ennen unta.

Noi kämppikset alkaa yleensä sitten nauraa lähinnä sille mun naurulle, eikä enää sille asialle, mille alunperin naurettiin... Onhan se toki kiva :D

Eilen oli synttärit, viikonloppuna ilmeisesti kämppikset haluaisi juhlistaa, eli varmaankin pohojammaalle suunnittelemani reissu viivähtää viikolla etiäppäin. Lähe sprit vkoloppuna höntsälle?

Back
Ylös Bottom