Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo luistelu on kyllä silmiä hivelevää toimintaa...

Mulla on hankala tilanne ku osallistuin sellaseen tutkimukseen, jonka takii mun pitäis olla tarkkana huomenna ja nukkuu kunnolla, ei siks et itse siis haluaisin hurjia tuloksii välttämättä mut se kuuluu siihen aika olennaisena osana.. Mut sit taas sain viimein ton jäkisstreamin jopa toimimaan (otin adblockin pois päältä hehs....) nii ei nyt malttais olla kattomatta. Mut ei jäkis oo mitään ilman Mertarantaa, et sinänsä :(

Ehkä teen sen tutkimusjutun vaan tulevina päivinä enkä vielä, kyllä kai se ymmärtää!

Oli muute jenkkipoijjaat aika komeeta kateltavaa, varsinkin se yks, jonka nimee en tiiä, pitääpä ottaa selville ja kuolata lisää

Pitääpä varmaan kattoo aamupäivällä uutispimennossa matsi narulta, ei millää jaksa koko yötä pystyssä..

Se loistaa uni poissaolollaan. Kyllä olen sitä mieltä että taitaa tuo nukkumatti olla oikea kusipää. :D

eDit: Tuota kello viiden matsiako porukkaa täällä odottaa?

Se loistaa uni poissaolollaan. Kyllä olen sitä mieltä että taitaa tuo nukkumatti olla oikea kusipää. :D

eDit: Tuota kello viiden matsiako porukkaa täällä odottaa?

Mulla se on ainakin tekosyy siihen, ettei huvita mennä nukkumaan... Teetäkin on. Ja sijoituspalvelusopimuksista kertova kirja...... Mitä muuta tyttö voi ees tarvita?

Mitä sä sprit teet työkses, kun pystyt valvomaan yöt ... ?

Päätoiminen opiskelija, onks se nyt yllättävää :D Kyl mä tässä arvopaperimarkkinaoikeutta selailen... Perjantaina tentti. Vanhoja tenttei just luen ja itken kun en mitään osaa. Et pitää varmaan mennä lukee tota kirjaa nyt.

Sain jopa ylen kanavan näkyy tuolt sivuilt, ihan voittajafiilis! Vaikee homma oli :rolleyes:

Päätoiminen opiskelija, onks se nyt yllättävää :D Kyl mä tässä arvopaperimarkkinaoikeutta selailen... Perjantaina tentti. Vanhoja tenttei just luen ja itken kun en mitään osaa. Et pitää varmaan mennä lukee tota kirjaa nyt.

No ei mitenkään shokkina tullut. :) -89?

No ei mitenkään shokkina tullut. :) -89?

juu

tuntuupa hyvältä olla, kun tajusin että mullahan on PIIKKIMATTO ja pötköttelin siinä, niin autto ainakin hetkeks jumeihin :) Tai ehkä se kipu vaan jäi tän pistelyn alle, selviää hetken päästä

Back
Ylös Bottom