Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

EI välttämättä paha sijoitus. HP:n koneet itellä aikoinaan vittuili. Eipä toiminu bulkkiwinu enää uudessa koneessa vaikka perkale lupasivat. Halpa se olikin ja kyllä sillä half-lifen multiplayeriä sun muita tykitti aikansa. Tästä aikaa joku 8 vuotta ainakin.

Heh heh. Mulla ollu tää HP:n kone kohta kolme vuotta...toisaalta himottais 27" pöytämäksä:D Sohvasurffailu ei sillä kyllä sitten onnistuis..

Heh heh. Mulla ollu tää HP:n kone kohta kolme vuotta...toisaalta himottais 27" pöytämäksä:D Sohvasurffailu ei sillä kyllä sitten onnistuis..
Juu mulla vaihtu Hp itsekasattuun koneeseen joka ollu ties kui monta vuotta käytös. Paranneltu vaan muutamalla osalla aina joskus.

Ötyä.

Pirkkoja

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2:
DiscoHitler.gif

Kesä on entistä lähempänä:D Aika kesäiset fiilikset päällänsä kun ei oo enää ku -7astetta;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juuh, iltoja kaikille! :) Oli eilen kova punttireenit, ja kohta safkalle. Eilen tuli vähän naatiskeltua olusta kaveriporukassa ja valvottiin puol 6 aamua. :D Tulikin herättyä sillon, kun muut pääsee koulusta/töistä eli klo 14. :D

Ötyä.

Back
Ylös Bottom