Jos nyt otetaan huomioon, että minä ja sänky jos ketkä kuulutaan yhteen, kaikin tavoin. Minä sängyssä, sängyllä, välillä jopa sängynalla, aina toimii. Hyvin nukkumatin kans on menny. Ei o ollu ongelmaa. Mut sit taas, tätä öistä puurtamista on jatkunut nyt mitä, kaksi kuukautta, sillä tavoin, et aamu 5-6 menee sänkyyn ja 9-12 ylös. Ihan jännä testapa paljon potta kestää.
Ei sillä, näinä öinä kun ihmisiä on vaivannut liskot mä olen kai liskoillut itse. Suunnitellut, kyräillyt, ajatellut. Editoinut 10 tuntia päivässä, eilen vain kahdeksan. Mut ei, sitäkään ei voi tehdä päivällä. Sillon kun ihmiset elää, ei. Pakko tehdä yöllä, jos jotain menee vituiks, siirtyypähän pakosti huomiselle. Ihan hyvä näin, ei tule tehtyä mitään turhan tehokkaasti. Ikävä ettei parturit ja kynsiteknikot tee töitä öisin. Tai aamuöisin. Lauantai-iltakin, klo 20.00 sopis mulle hyvin.
Nojoo, maailma vois hyvin toimia öisin ja päivisin. Johonkin verotoimistoonkin olis snadisti hilpeempi mennä suoraan baarista. Tai kulkea pelkillä yöjunilla kun öisin ne neekerit asemalta on nukkumassa, riittää pelkkä mutka itsepuoliustukseksi, ei tarvii ak:ta tai muuta. Just a thought. En yhtään tykkää kun blackmetallista, mut en tajua, hetken kuulosti billy jeanista tehty koverikin hyvältä.
Joku viihdyttää mua öisinkin. <3