Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Livenä tuli kuunneltua muistaakseni torttutappaja joskus. Oli kyllä kohtuullisen ankeeta vaikka vitunmoisessa kännissä meni alas lähes mikä tahansa:D

On toi kyllä vaan niin pirun kova!!No nyt puhut asiaa!![]()

Hahaa...:D mä arvasin, että joku tarttuu tähän. Mut ei hitto jos tuo lukko ei tuolta napsu auki kohta niin järki tässä menee. Ei pysty makoilemaan tän pirulaisen kanssa.Pistä Duttsi se numero vaik privana, auto on viel suht lämmin..
Hahaa...:D mä arvasin, että joku tarttuu tähän. Mut ei hitto jos tuo lukko ei tuolta napsu auki kohta niin järki tässä menee. Ei pysty makoilemaan tän pirulaisen kanssa.
Mut mähän kerjäsinki sitä...Kyllähän toi oli sellanen heitto, että aina joku tarttuu.. Mutta ootkos kokeillu tuolin selkänojaa vasten rusauttaa esimerkiksi?
Ei vaan jotenkin uppoa tollaset Arch Enemyt..

Rajottunu jätkä. Ei voi mitään :lol2:Uskomatonta-paskaa. En löydä taatusti paskempaa kappaletta vaikka lähtisin etsimällä etsimään.
Ja on muuten perhana taas sellanen lukko tuolla rangassa, ettei pysty oikein missään asennossa makoilemaan. Mut eihän se sieltä itekseen aukia ei. Joku vois tulla nyt runnomaan mun selkää...
Paha, tosta on enää vaikiaa parantaa! ;) Tässä silti yritys:
Arvaa löysinkö yhtään minkäänlaista palloa..:D Sukkakerällä yritin.Tota jos sulla on siinä lähellä tennispalloja niin laita siihen lukon kohalle ja varovasti makoilee siihen päälle ja liikuttelee ja avaamaan lukkoja. Auttaa tosi nopeesti ;) , siis jos nyt vielä oot hereillä.
Minäpä löysin:Uskomatonta-paskaa. En löydä taatusti paskempaa kappaletta vaikka lähtisin etsimällä etsimään.