Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsenäiset miehet, öitä. :haart:

Koko pienen ikäni oon saanu jos millasia pieniä ihastumisia naisiin, ja noin 90% kerroista musta on kehkeytyny just sellanen sydänystävä muijille kenelle itkeä miesongelmistaan... voi jumalauta :D

Teen parhaani ja oon kypsä ja fiksu ja mukava ja kuuntelen ja jne ja sit must kehkeytyy poikaystävän sijasta frendi kenelle vuodattaa:lol2:

Nyt joku muija ketä en edes tunne soittelee perään parin typerän epäkypsän flirttailevan kommentin jälkeen... Pitää huonontaa käytöstä että päätyy yhtee jonku kanssa?:D

Tuli sitten otettua Pubi järjestyksenvalvontaan ja eka ilta 4 vuoden tauon jälkeen takana rehellistä ravintola jv-hommaa =D Poikkeuksellisen rauhallinen lähiöpubi.

Huvittavaa oli se, että koska paikassa ei ollut mitään konflikteja, niin tietty asiakasryhmä kävi kokoajan vannottamassa, että kyllä täällä silloin tällöin on ja voi olla jatkossa vaikka nyt ei olekkaan. Siis sellaisella äänenpainolla, että asiakkaan todellinen viesti tuntui olevan:

"Minua hävettää, että tästä baarista ei ole jv:lle tänään haasteeksi. On baarille kunniakysymys, että siellä on tappeluita. Lähiöbaari jossa ei ole tappeluita on huonompi kuin muut. Meillä ei ole sellaista baaria, kyllä meillä on täällä aina silloin tällöin tappeluita. Siksi tämä on hyvä baari vaikka ei nyt näytäkkään sille."

Huoh, mikään ei ole muuttunut...tuntu kun ei olis ovelta taukoa koskaan pitänytkään.

Dodii, just tuli kotiuduttua kuskin hommista. Soon unta palloon.

tsah, työpaikan pikkujoulut. :D

Ja sain "tuliaisiksi" pari kassilista juomista. Meitsillä on jatkot...

Ei kukaan haluaisi heittää mut keskustaan? :D

Tuli vähän vaate- ja ulkonäkökriisi ja sen takia missasin viimeisen bussin. Sit päätin etten halua lähteä ulos mut nyt haluaisin kuitenkin. Vähän liian vaikeaa taas tää elämä!

Ei kukaan haluaisi heittää mut keskustaan? :D

Tuli vähän vaate- ja ulkonäkökriisi ja sen takia missasin viimeisen bussin. Sit päätin etten halua lähteä ulos mut nyt haluaisin kuitenkin. Vähän liian vaikeaa taas tää elämä!
Perus....hmph...:D

Perus....hmph...:D

Jep, valitettavasti. Ei mulla fiilis nytkään kyllä ole kovin korkealla, väsymys painaa vähän turhan paljon. Mut bisse ja musiikki saattais auttaa :D

Jep, valitettavasti. Ei mulla fiilis nytkään kyllä ole kovin korkealla, väsymys painaa vähän turhan paljon. Mut bisse ja musiikki saattais auttaa :D

Tossa vaiheessa kotibileet ois just hyvät. Ei tarvis liikkua mihkään ja bileet ois sun luona. Tästä syystä miitit on loistavia. ;) :D

Back
Ylös Bottom