Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika shitti toi UFC noin parin tunnin pelaamisen jäljiltä. Toinen potkii, toinen ei potki. Matossa väännetään ja käännetään 69 vai perinteinen. Ei ota selvää mitä pitäis tehä. Money well wasted... :itku:

Voisiko joku mennä tekemään mun työvuoron huomenna ni voisin valvoa ja huomenna sit rauhassa valmistautua illan ilmaisen viinan bileisiin? :)

Voisiko joku mennä tekemään mun työvuoron huomenna ni voisin valvoa ja huomenna sit rauhassa valmistautua illan ilmaisen viinan bileisiin? :)

Missä ilmaista viinaa huomenna on?! Tänään ois ollu Lynissä jos vaan ois jaksanu lähteä :D

Missä ilmaista viinaa huomenna on?! Tänään ois ollu Lynissä jos vaan ois jaksanu lähteä :D

Club the Onen avajaiset :) Kutsulla sisään klo 19 ja sit 19-21 ilmasta viinaa. Mun vaimo on töissä siellä.

Tänään siellä olis ollut jotkut toiset kutsuvierasbileet mut tajusin liian myöhään et meillä oli duunissa kutsuja. Olis pitänyt RSVP aiemmin enkä sit tajunnut hoitaa asiaa vaimonkaan kautta ni jäi sit menemättä... :(

Buahaha, sitä oltiin pelailemassa biljardia ja loppusumma oli vaivaiset 35€, joten voin huoletta luvata kaupungin kalleimmat biljardit sille, joka savon mualle uskaltaa astua.:D Zikunat tulille ja kohti huomista rakkauden aamua.

Eikö siinä suklaakalenterissa sitä suklaata ole joku ihan olematon määrä?
Jep,
Ihan liian vähän. Itse panostan konvehtirasioihin...:kuola:

Back
Ylös Bottom