Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, söin poronkäristystä yöpalaks :) Nyt voi mennä maha täynnä nukkumaan. Olispa jo aamu! :)

ei vittu, miten voi kusta 3 potentiaalist muijaa illas, aika taikuri saa olla... EI VITTU! mitä helvettiä! ote lipsuu, lipsuu nii pahast...:(

Se on kato toi alkoholi. Mä otin tänään vaan limua ja kolmelta potentiaaliselta ehdokkaalta.

noku yhtä kolmesta olin jo painanu, yks yli iha kiinni mussa, ja yks oli mun mieles :( vittu! mikä vittu muhun o menny! vois ruveta vaa bodaa taas ni vois unohtaa tälläset huolet!

noku yhtä kolmesta olin jo painanu, yks yli iha kiinni mussa, ja yks oli mun mieles :( vittu! mikä vittu muhun o menny! vois ruveta vaa bodaa taas ni vois unohtaa tälläset huolet!

Eli yks oli sun vanha muijas, yks oli vitun ruma perässäkulkija ja yks oli sellanen kaukanen jenna jameson. ala bodaamaan.

Eli yks oli sun vanha muijas, yks oli vitun ruma perässäkulkija ja yks oli sellanen kaukanen jenna jameson. ala bodaamaan.

oikeestaa se yks joka oli kiiinni mus oli iha 10++ kamaa, mut olin (olen) nii vitun jurris et kusin homman, ja kaukanen ei oo jameson, mut se o vitun kermaa, mut vitun vaikee lukee ja ymmärtää (hämmentävä)! vois oikeest alottaa uudestaa hullun bodaamise kuukauden tauon jälkee! vittu ku tulee vaa dokattuu ja paino vaa laskee...

Mä tässä kiroilen ku haluaisin ottaa käyttöön viime keväisen reeniohjelman, toimi nimittäin ihan vitun hyvin. Nyt en kuitenkaa löydä sitä mistään arkistoista. Pitäs aina tommoset toimivat asiat tallentaa tietokoneelle ja seittemään muuhunki paikkaan, eikä aina niihin luentolehtiön takakansiin...

Back
Ylös Bottom