Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vässykät.

kertokaa mitä täytyy tehdä että yli puolen miljoonan liikevaihdosta kymmenentuhatta on voittoa. miten tuo tapahtuu ja mitä se käytännössä tarkoittaa?

Vitun flunssa vei yöunet :(

Nukkumaan! Onneks huomenna vaan 2h luentoja ja joku lyhyt miitti!

Ehtoota kaikille tasapuolisesti! Mukavia nuo lätkäharkat, jotka loppuvat yöllä. Hyvin pysyy keho virkeänä koko yön, ettei uni vahingossakaan tule.

Oon viime päivinä ruvennut taas paistaan munia. Ajattelen sinua aina niitä paistaessani. Nyt kiehuu pari kpl.

Itse olen ruvennut juomaan raakan munani. Olen nykyisin niin laiska paistamaan / keittämään niitä :(

Tosin helpommin ne menevät noin raakana. Kymmen kunta tulee päivässä nautittua, kun nälkä yllättää.

Itse olen ruvennut juomaan raakan munani. Olen nykyisin niin laiska paistamaan / keittämään niitä :(

Tosin helpommin ne menevät noin raakana. Kymmen kunta tulee päivässä nautittua, kun nälkä yllättää.

Juu, parhailta ne noin maistuvat, sopivasti mehuun ja sokeriin sekoitettuna. Lentää kakkeli aika iloisesti, kun tauon jälkeen raakana ison setin imaisee!

Juu, parhailta ne noin maistuvat, sopivasti mehuun ja sokeriin sekoitettuna. Lentää kakkeli aika iloisesti, kun tauon jälkeen raakana ison setin imaisee!

Mehu ja sokerit on homoille! Tosi mies vetää paljaaltaan!

Kakka miula lentää muutenkin iloisesti joten ei tarvitse noista munien lisä ilosta huolehtia.

Särjetkö keltuaiset vai juotko kuten truuhooceebodari? Kyllä ne on särjettävä. Mikä sen mukavampaa, kuin se että meneekö keltuainen alas vai jääkö se nieluun odottelemaan.

Back
Ylös Bottom