Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sullon kummiski rapula...Elkää puhuko ruuasta, tulee näläkä...![]()
Hiljaa hyvä tulee. On jo pyytäny mua ulos...Katsotaan sanoi lääkäri...Go get her, tiger.
Alahan mennä. Siellä on hyvää ruokaa....Raapuulaa!! Ei oo näkyny. Mäkkiin vois kyl lähteä.
Jep,Ohho! Täällä pyssyllä pullat uunissa.![]()
Raapuulaa!! Ei oo näkyny. Mäkkiin vois kyl lähteä.
Enemmän tekis kyllä ehkä mieli duunipaikan pastoja tai pihviannoksia, siellä on listalla pari ihan törkeän hyvää.Tykkäsin panttereista...Joku biisi nyt äkkiä tähän väliin, ennen kuin alatte taas kuuntelemaan Sillanpäätä.
http://www.youtube.com/watch?v=gy4Db3eCxeg&feature=related
Tykkäsin panttereista...
Tässäpä vaihtarina vähän erilainen Sepultura....Jytisee hyvin kyllä tämäkin...
Chaos BC
http://www.youtube.com/watch?v=f98V-RJWuUY&feature=PlayList&p=7E1359A8CF8A5DBC&playnext=1&playnext_from=PL&index=12
Olet oikeassa...Niin onkin..pe-su aamun välillä tuli yli 29h duunissa oltua...Tiistaina aamuun, helppoa kääntää rytmiä....No niin äidin pikku nussukat, aika mennä maate!

Alyssa, et vaan osaa juoda tarpeeks :D
Olis ilta kohillaan ku sais suihinoton, kylmän coronan, tuplajättijuustoaterian, pari mcfeast hampurilaista, kymmenkunta nugettia, mansikkapirtelön ja lievästi alaikäisen kambodzealaisen tytön hieromaan, ja telkkarista tulis Arskan leffat kronologisessa järjestyksessä.
Sä oot vielä niin nuori ja viaton.....:dance2:Parhaani yritin mut ei kai sit vaan ollut tarpeeksi :D Yritän uudelleen huomenna.
Sä et tyydy mihinkään vähään, kauheat vaatimukset! Mulle riittäisi selkähieronta ja mukillinen kuumaa maitoa + hunajaa. Sais sit hyvin unta.
Moon rakastunuu.
Sä oot vielä niin nuori ja viaton.....:dance2:
Kyllä mulle tosin suihinottokin kelpaisi, ei siinä mitään :DTällänen rivo puhe häiritsee mun fiilistelyä.On kyl just semmonen olo et ois siistii läpsii jotain matamia mailalla poskille.