Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Raapuulaa!! Ei oo näkyny. Mäkkiin vois kyl lähteä.

Mä näin tänään raaaapulan. Onneksi se vain käväisi eikä tullut jäädäkseen.

Mäkkisafkaa :kuola: Enemmän tekis kyllä ehkä mieli duunipaikan pastoja tai pihviannoksia, siellä on listalla pari ihan törkeän hyvää.

Alyssa, et vaan osaa juoda tarpeeks :D

Olis ilta kohillaan ku sais suihinoton, kylmän coronan, tuplajättijuustoaterian, pari mcfeast hampurilaista, kymmenkunta nugettia, mansikkapirtelön ja lievästi alaikäisen kambodzealaisen tytön hieromaan, ja telkkarista tulis Arskan leffat kronologisessa järjestyksessä.

E: Mäkkiseuraa pk-seudulta? Olen 20+v, mukava ja huumorintajuinen, kohtelias ja siveellinen nuorimies.
Se voit olla juuri sinä kenen tuplajuustoon suon lisämajoneesit.

No niin äidin pikku nussukat, aika mennä maate!
Olet oikeassa...Niin onkin..pe-su aamun välillä tuli yli 29h duunissa oltua...Tiistaina aamuun, helppoa kääntää rytmiä....:zzzz::zzzz:

Alyssa, et vaan osaa juoda tarpeeks :D

Olis ilta kohillaan ku sais suihinoton, kylmän coronan, tuplajättijuustoaterian, pari mcfeast hampurilaista, kymmenkunta nugettia, mansikkapirtelön ja lievästi alaikäisen kambodzealaisen tytön hieromaan, ja telkkarista tulis Arskan leffat kronologisessa järjestyksessä.

Parhaani yritin mut ei kai sit vaan ollut tarpeeksi :D Yritän uudelleen huomenna.

Sä et tyydy mihinkään vähään, kauheat vaatimukset! Mulle riittäisi selkähieronta ja mukillinen kuumaa maitoa + hunajaa. Sais sit hyvin unta.

Parhaani yritin mut ei kai sit vaan ollut tarpeeksi :D Yritän uudelleen huomenna.

Sä et tyydy mihinkään vähään, kauheat vaatimukset! Mulle riittäisi selkähieronta ja mukillinen kuumaa maitoa + hunajaa. Sais sit hyvin unta.
Sä oot vielä niin nuori ja viaton.....:dance2:

Moon rakastunuu.
love_quotes.gif

Sä oot vielä niin nuori ja viaton.....:dance2:

Niin olenkin. Tällanen junnu :) Kyllä mulle tosin suihinottokin kelpaisi, ei siinä mitään :D

Nugettia poskeen ja mailaa perään. Siinähän se yö rattoisasti sitten mennee.:D

Siinä kerkes unohtua ja selkähieronnat ja juomat kauas pois.:D

Back
Ylös Bottom