Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No siis moi vaan raipatille.

Mietinkin, että menitkö KARPO sinne miittiin. Itse lopulta passasin, kun ei oikein ollut virtaa lähteä ja tekemistä tälle viikonlopulle on taas tiedossa enemmän, kuin ehtii luultavasti edes tehdä.

Tänään olen siis suorittanut viikon ruokaostokset, laittanut ruokaa, siivonnut kämppää oikein urakalla, korjannut polkupyörän ja nyt lähden tiskaamaan. Varsin vauhdikas lauantai-ilta siis :D.

olitko sä siellä hylkiömiitis? eiks sun pitänyt mennä? mä hannasin!
En ollut, kun en saanut yösijaa Stadista - olisin kyllä halunnut kovasti.

Jeejee saan kirjotella tänne. Hetki sitten palasin kotio Nightwishin keikalta. Oli hyvä, tykkäsin.

nyt mä haluan että kaikki te jotka kirjoitatte tänne nyt kerrotte että miks ootte nyt hereillä, mitä muuta teette ku kirjotatte tänne ja onks tää tavanomaista lauantaitoimintaa teille. tää on siis haaste.

aloitan.

mä oon hereillä koska olen sydänsuruinen, en saa syötyä ja nälkä pitää hereillä. samaan aikaan mesetän, tekstaan kaverille baariin, laitan lisää kuvia feispuukkiin ja haaveilen et jos sais kohta syötyä. ja ei, tää ei oo tavanomaista toimintaa mulle, eikä varmasti toistu enää. kaikki miehet siperiaan.

jatkan.

katon tiistai-illan mestareiden liigan futismatsia kun en oo aikasemmin ehtinyt. en oo kattonu futista noin kuuteen vuoteen, joten ei ole kovin tavanomaista mulle.

Jatkoa...

Mullon tossa viisviikkonen poikavaavi, jolle tarjoilin juuri maetuava tuttipullosta. Nyt oottelen että se nukahtaa ja käytän aikaa hyväksi kirjotellen plökijuttuja kyseisen ipanan pidosta, sekä hiukan tulevaa tekstiä bodimunkkien hc-klubi -ketjuun.

e. Tällä hetkellä niin tavanomaista, että on normi.

jatkan.

katon tiistai-illan mestareiden liigan futismatsia kun en oo aikasemmin ehtinyt. en oo kattonu futista noin kuuteen vuoteen, joten ei ole kovin tavanomaista mulle.

tosta jos vähän seuraa tredia taakse päin niin huomaa että raipatti on täälä joka yö ensimmäinen joka tänne kirjottaa ja myös viimeinen. Eli mitä helvettiä sä aina huhkit yöt läpeensä? :D Onko sullakin sydänsuruja<3

Itsehän kuuntelen Bucketheadia juutuubista haaveillen samalla onnettomasti eräästä naisesta, jonka tahtoisin vierelleni juuri nyt. Luultavasti vetelisin lisäksi kalsarikännejä tällä hetkellä, elleivät juomiset olisi loppuneet kesken kaiken...

Edit. Päivän sana on Padmasana.

wat?

tosta jos vähän seuraa tredia taakse päin niin huomaa että raipatti on täälä joka yö ensimmäinen joka tänne kirjottaa ja myös viimeinen. Eli mitä helvettiä sä aina huhkit yöt läpeensä? :D Onko sullakin sydänsuruja<3
suurimmaks osaks duunia mut kaikenlaista turhaa shittiä mm. demitystä ja mesettelyä mahtuu meitsin öihin kans.

Back
Ylös Bottom