Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on HIV.Tere. Yritys on kova nukkumaanmenon suhteen, mutta nyt alko joku ihmeen yskä? Aamulla ois tiedossa hammaslääkäriä ja alhaalta viisaudenhampaat poistoon, eli varmaan pitää ottaa saikkua loppuviikko, jossen halua näyttää melonipäältä ihmisten ilmoilla?
Mikä se tommonen koulu on?Laaalalalalaaa!! Eilen oli ihan megamahtavat tuparit!! Vitsi miten ihania ystäviä mulla on. Tosin yhdellä kaverilla on lievästi neuroottinen tyttöystävä, jolla on jotain asenneongelmia mua kohtaan mut hei, no biggie. Pippalot meni rattoisasti ja tänään on ollu ohjelmassa aamukomaa, Green Wing koomaa, päikkärikoomaa, Muumilimsakoomaa, herranenaikamuaväsyttää -koomaa, ruokakoomaa, leffakoomaa. Nyt sit jos lähtis nukkuun, huomenna 9h koulua ilman taukoja. Nam. Not.
Eiks se oo joku ihan ohimenevä? Vähän vaan antibioottia ja lepoa niin kyllä se siitä ajan kans lähtee. Parissa viikossa ainakin.:DSulla on HIV.
Suomen seuraava askel kohti tehokkaampaa yhteiskuntaa! Töissä ja kouluissa tauot pois ja työpäivän kesto sinne kahteentoista tuntiin, niin alkaa raharattaat laulamaan!Mikä se tommonen koulu on?

Mä tiedän, että mulla ainakin on.Onkohan mulla joku superyllätysvauva mahassa kun on niin vitun näläkä koko ajan?