Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan toi Mentalist hyvä? Tajustin just tänään et maksan 20e kuukaudessa tvkaistasta, mutta katon sieltä pelkästään Tonight Shown.

Ötyä.

Tere. Yritys on kova nukkumaanmenon suhteen, mutta nyt alko joku ihmeen yskä? Aamulla ois tiedossa hammaslääkäriä ja alhaalta viisaudenhampaat poistoon, eli varmaan pitää ottaa saikkua loppuviikko, jossen halua näyttää melonipäältä ihmisten ilmoilla?

Tere. Yritys on kova nukkumaanmenon suhteen, mutta nyt alko joku ihmeen yskä? Aamulla ois tiedossa hammaslääkäriä ja alhaalta viisaudenhampaat poistoon, eli varmaan pitää ottaa saikkua loppuviikko, jossen halua näyttää melonipäältä ihmisten ilmoilla?
Sulla on HIV.

Laaalalalalaaa!! Eilen oli ihan megamahtavat tuparit!! Vitsi miten ihania ystäviä mulla on. Tosin yhdellä kaverilla on lievästi neuroottinen tyttöystävä, jolla on jotain asenneongelmia mua kohtaan mut hei, no biggie. Pippalot meni rattoisasti ja tänään on ollu ohjelmassa aamukomaa, Green Wing koomaa, päikkärikoomaa, Muumilimsakoomaa, herranenaikamuaväsyttää -koomaa, ruokakoomaa, leffakoomaa. Nyt sit jos lähtis nukkuun, huomenna 9h koulua ilman taukoja. Nam. Not.

Laaalalalalaaa!! Eilen oli ihan megamahtavat tuparit!! Vitsi miten ihania ystäviä mulla on. Tosin yhdellä kaverilla on lievästi neuroottinen tyttöystävä, jolla on jotain asenneongelmia mua kohtaan mut hei, no biggie. Pippalot meni rattoisasti ja tänään on ollu ohjelmassa aamukomaa, Green Wing koomaa, päikkärikoomaa, Muumilimsakoomaa, herranenaikamuaväsyttää -koomaa, ruokakoomaa, leffakoomaa. Nyt sit jos lähtis nukkuun, huomenna 9h koulua ilman taukoja. Nam. Not.
Mikä se tommonen koulu on?

Sulla on HIV.
Eiks se oo joku ihan ohimenevä? Vähän vaan antibioottia ja lepoa niin kyllä se siitä ajan kans lähtee. Parissa viikossa ainakin.:D
Mikä se tommonen koulu on?
Suomen seuraava askel kohti tehokkaampaa yhteiskuntaa! Töissä ja kouluissa tauot pois ja työpäivän kesto sinne kahteentoista tuntiin, niin alkaa raharattaat laulamaan!

Jaa kelloki sois kohta salille...... Jos vielä vähän kattos tvtä. Ja söis. Ja söis. Onkohan mulla joku superyllätysvauva mahassa kun on niin vitun näläkä koko ajan?

edit. ei ookkaan kun krapula. Kesän kun joi, niin ei näköjään viikossa selvitäkkään ihmisen oloon....

Ötyä.

Back
Ylös Bottom