Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sanotaan nyt lyhyesti että tuo naulaamisvideo yms :)

Boy. If you only knew ;)

Meillä voi olla tässä hyvä ystävyyden alku, ainakin nimimerkistäsi päätellen (ja olenhan imartelulle perso!)

Jep,
Oikeaoppisesti on mitattu...Mut täytyy muistaa, ettei sitten aina välillä mitata suusta sitä lämpöä...:D
AssToMouth with kuumemittari.....:hyvä:
Ja kyllähän mä tiiän, että kyllähän se tytsy jo jotakin tietää....Ei tarvii tällästen isojen setien tulla opettamaan. Vaikka kyllä Teilläpäin viime viikonloppuna olinkin....

ATM-mittarointi on suht kinkyä, mut jos pelit ja vehkeet on puhtaat niin mikäpä este sillekään.

Enkä mä usko että sä alkaisit mtn naulaamistekniikoita neuvomaankaan. Tolla Prayerilla on vaan sellainen nuoren pojan näsäviisaus ja into allansa, sä vanhempana herrana osaat ottaa jo rennommin ;)

Mitäs sä täälläpäin oot tehny? Olisin juossut karkuun jos oisin pimeessä porttikongissa törmännyt, iiiks!

Mä luulen että viime keväänä joku tosi kaunis, mutta ninjamaisesti salakavala perhonen muni mun vatsaan kun mä nukuin ja nyt ne on kuoriutunu ja lepattelee siellä kovasti! Tää ois nyt niinku mun teoria :D
Ai sulla on ihan kirjaimellisesti perhosia vatsassa? pidä hauskaa :lol2:

Boy. If you only knew ;)

Meillä voi olla tässä hyvä ystävyyden alku, ainakin nimimerkistäsi päätellen (ja olenhan imartelulle perso!)

Mitäs sä täälläpäin oot tehny? Olisin juossut karkuun jos oisin pimeessä porttikongissa törmännyt, iiiks!
Siellä tulee aina säännöllisesti vierailtua. Tulee käytyä sukuloimassa...Taas oli niin hyvät eväät, että meinasin jäädä pidemmäksi ajaksi...Kyllä maistuu. Eilen just kerroin tuossa dietistä. Hyvin on toiminut..Paino noussut 5,4kg....:lol2:
Ei väliä, kunhan treeni kulkee. Eipähän palele sitten talvella ja onhan taas kesä ensi vuonna. Oon aina välillä käynyt stalkkaamassa sun päivyriä. Miten kulkee?? Vieläkö jaksat vääntää...

Ferrarin testarossakin on ulkoa hieno auto mutta avaappa ovi ja tutustu lähemmin...
Älä eve jaksa, sä tiedät ja mä tiedän mihin sä haluaisit mun nuoruuden intoani käytettävän.

http://www.youtube.com/watch?v=fvynzNtQhw8

WTF :curs:

Vihjaatko että mä olen joku "moni kakku päältä kaunis, silkkaa paskaa sisältä"-tapaus? Mähän olen päinvastoin. Mulla on hieman ylitsepursuavat varusteet, pehmusteet ei enää niin kimmoisat mutta tavallaan niihin on kiva upottautua. Pikkuista repsottamistakin on paikka paikoin mutta ai jumalauta kun mut käynnistää... Moottorini jyrisee ja kehrää niin ettei vähemmästä väliä ;) Mun sisin (heti niiden parin ulkoisen jutun jälkeen) on asia mistä SÄ etenkin viehätyt...

Ja joo, en mä mtn jaksa. Totesin vaan että sulla on toi teinimuna taas huurussa kun kirjoittelet, eikä se oo väärin :lol2:

Jalat muusina, tuli kokopäivä töissä pompittuu ku päätön kana ja sit piti viel jäähä pariks tunniks ylimäärästä. Huomenna sama uudestaan <3 Onpas kylmä lighti kokis hyvää =P

Siellä tulee aina säännöllisesti vierailtua. Tulee käytyä sukuloimassa...Taas oli niin hyvät eväät, että meinasin jäädä pidemmäksi ajaksi...Kyllä maistuu. Eilen just kerroin tuossa dietistä. Hyvin on toiminut..Paino noussut 5,4kg....:lol2:
Ei väliä, kunhan treeni kulkee. Eipähän palele sitten talvella ja onhan taas kesä ensi vuonna. Oon aina välillä käynyt stalkkaamassa sun päivyriä. Miten kulkee?? Vieläkö jaksat vääntää...

Helvetin hyvin kyllä toimii toi sun dieettis, 5,4kg plussaa :D

Oon jaksanu vääntää, mut en oo jaksanu päivittää. Hävettää oikein. Kunnostaudun maanantaista, lupaan sen tässä näin! Nyt on ollu parin viikon totaalitauko, motivaatiopuute + mieletön kipeys. Kunhan vaan tervehtyisin niin homma jatkuu.

WTF :curs:

Vihjaatko että mä olen joku "moni kakku päältä kaunis, silkkaa paskaa sisältä"-tapaus? Mähän olen päinvastoin. Mulla on hieman ylitsepursuavat varusteet, pehmusteet ei enää niin kimmoisat mutta tavallaan niihin on kiva upottautua. Pikkuista repsottamistakin on paikka paikoin mutta ai jumalauta kun mut käynnistää... Moottorini jyrisee ja kehrää niin ettei vähemmästä väliä ;) Mun sisin (heti niiden parin ulkoisen jutun jälkeen) on asia mistä SÄ etenkin viehätyt...

Ja joo, en mä mtn jaksa. Totesin vaan että sulla on toi teinimuna taas huurussa kun kirjoittelet, eikä se oo väärin :lol2:

En mä puhunut paskasta mitään.
Tarkoitin vaan että sulla on tapana antaa itsestäs edes jollakin tapaa täysjärkinen kuva jolla houkuttelet porukkaa satimeen ja sitten annat tulla täyslaidallisen sitä todellista eveä.

Hahaha no jotain sen suuntasta :)

Mut nyt kaira lähtee unille, öitä senkin mörököllit. Ja Evili joka ei siis todellakaan ole mörökölli :haart:

awwwww :haart: Öitä!

En mä puhunut paskasta mitään.
Tarkoitin vaan että sulla on tapana antaa itsestäs edes jollakin tapaa täysjärkinen kuva itsestäs jolla houkuttelet porukkaa satimeen ja sitten annat tulla täyslaidallisen sitä todellista eveä.

Heh... Mut onko sekään paha asia? Yleensä jengi tykkää viiiiiieläkin enemmän niistä kivoista pikkupikkupikku vivahteista ja jutuista mitä musta löytyy tän säädyllisen ja täysjärkisen oloisen kuoren alta ;) :D

Ötyä kaikille. Eritoten Evilelle....

good_night-8361.gif

Back
Ylös Bottom