Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh Noh tytsykkä.:whip:

...Täällähän sitä ollaan harvase yö...Nyt kylläkin kipeänä himassa...Ei ollut onneksi possunuha, eikä keuhkokuume. Chillatessa menee tämä yö... Ja pyynnöstäsi...

yövideota...Uutta

Slayer - Hate Worldwide
http://www.youtube.com/watch?v=QPSutpPzsPA

Harmi kuulla tosta kipeydestä. Ite sairastuin viime pe, duunissa paska olo ja himaan kun pääs ni 38.5 oli lämpöä. Vkolopun olikin sitten 38-39 välillä, maanantai piti olla vielä himassa. Nyt muuten olo ok mutta nokka vuotaa ja yskin ihan helvetisti, tosi ärsyttävää.

Hyvä toi Slayer. Mä omistan sulle kans jtn... Tiedän ettei musa ehkä iske, mut videon isotissinen ja isoperseinen hottis tuossa jonkun katuporan tms kanssa on ihan varta vasten sulle :kuola: ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ubci1CH2hbo

Paska akka tuossa videossa. Naula lyödään sisään yhdellä lyönnillä. Ei näin :down:

http://www.youtube.com/watch?v=tc8gy3CJU1Y
Herrajumala. Voisko olla enempää sekaisin? Tippaakaan en oo viinaa ottanu enkä lääkkeitä vetäny.

Tosta oon joskus teille naisille kateellinen. Saatatte olla ihan vitun sekasin vaikkette olis mitään vetäneetkään.

Herrajumala. Voisko olla enempää sekaisin? Tippaakaan en oo viinaa ottanu enkä lääkkeitä vetäny. Tää on vaan tämmöstä henkistä. Pitäskö tässä hyppiä ilosta, kauhusta vai puhtaasta idiotismista :D

Harmi kuulla tosta kipeydestä. Ite sairastuin viime pe, duunissa paska olo ja himaan kun pääs ni 38.5 oli lämpöä. Vkolopun olikin sitten 38-39 välillä, maanantai piti olla vielä himassa. Nyt muuten olo ok mutta nokka vuotaa ja yskin ihan helvetisti, tosi ärsyttävää.

Hyvä toi Slayer. Mä omistan sulle kans jtn... Tiedän ettei musa ehkä iske, mut videon isotissinen ja isoperseinen hottis tuossa jonkun katuporan tms kanssa on ihan varta vasten sulle :kuola: ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ubci1CH2hbo
Vaikka ei musa uppoiskaan, niin sinä se kyllä tiedät : Miten saa miehen kuumeen nousemaan...;)

Tosta oon joskus teille naisille kateellinen. Saatatte olla ihan vitun sekasin vaikkette olis mitään vetäneetkään.

*snifsnif* olen haistavinani jotain ironian tyylistä :D Noooooh, onhan tämä tällainen joskus ihan kivaakin oikeesti. Masu täynnä perhosia..

Vaikka ei musa uppoiskaan, niin sinä se kyllä tiedät : Miten saa miehen kuumeen nousemaan...;)

Mä tiedän paaaaaaaaaaljon muutakin ;) Onko sun lämpö muuten mitattu oikeaoppisesti? (Latexhoitsu ja peräpäästä tietenkin!)

Paska akka tuossa videossa. Naula lyödään sisään yhdellä lyönnillä. Ei näin :down:

LOL... So fucking gay. Ei kukaan oikealla määrällä testoa varustettu mies ala mussuttaa mitään naulaamisen oikeaoppisuudesta. Sitä parempi mitä kauemmin sählää jos on tarpeeksi seksikäs nainen, ehtiipä olla silmänruokaa pitempään ;)

LOL... So fucking gay. Ei kukaan oikealla määrällä testoa varustettu mies ala mussuttaa mitään naulaamisen oikeaoppisuudesta. Sitä parempi mitä kauemmin sählää jos on tarpeeksi seksikäs nainen, ehtiipä olla silmänruokaa pitempään ;)

Tuota tahtia kun akka hakkaa naulaa niin parempi olis panna sitä naista ensin , heittää rojut ränniin, ja housuja jalkaan vetäessä lyödä nyrkillä se naula sisään. Aikaa meni yhtä kauan kun jos nainen olisi itse hakannut sen naulan siihen. Mutta tällä tavalla, molemmat olivat tyytyväisiä, mies ja muna. Ja naulakin löysi paikkansa:rock:

Miss EvilEve kuulostaa kyllä hienolta ihmiseltä!

Ferrarin testarossakin on ulkoa hieno auto mutta avaappa ovi ja tutustu lähemmin...

Tuota tahtia kun akka hakkaa naulaa niin parempi olis panna sitä naista ensin , heittää rojut ränniin, ja housuja jalkaan vetäessä lyödä nyrkillä se naula sisään. Aikaa meni yhtä kauan kun jos nainen olisi itse hakannut sen naulan siihen. Mutta tällä tavalla, molemmat olivat tyytyväisiä, mies ja muna. Ja naulakin löysi paikkansa:rock:

awwwww... :haart:

Tiedät miten hommat hoituu, sun vaan piti esittää vaikeaa ;)

Mä tiedän paaaaaaaaaaljon muutakin ;) Onko sun lämpö muuten mitattu oikeaoppisesti? (Latexhoitsu ja peräpäästä tietenkin!)

Jep,
Oikeaoppisesti on mitattu...Mut täytyy muistaa, ettei sitten aina välillä mitata suusta sitä lämpöä...:D
AssToMouth with kuumemittari.....:hyvä:
Ja kyllähän mä tiiän, että kyllähän se tytsy jo jotakin tietää....Ei tarvii tällästen isojen setien tulla opettamaan. Vaikka kyllä Teilläpäin viime viikonloppuna olinkin....

Miten ne on sinne joutunu?

Mä luulen että viime keväänä joku tosi kaunis, mutta ninjamaisesti salakavala perhonen muni mun vatsaan kun mä nukuin ja nyt ne on kuoriutunu ja lepattelee siellä kovasti! Tää ois nyt niinku mun teoria :D

Back
Ylös Bottom