Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et sinä perkele vetten päällä kävele
Me soudamme suoraan helvettiin
Sielunmessusta autuutta tuomaan
Armosta se ei anna anteeksi!
Ei taivaallamme tähdet loista
Ne kaikki tahtoni alle alistin!
Estän itseäni näkemästä
SITÄ... MIKÄ... JÄLJELLÄ VIELÄ ON!!!

Mitäs tää sit on.. :(

ahdistavaa :lol2:

Eikö ole :)
Et sinä perkele vetten päällä kävele
Me soudamme suoraan helvettiin
Sielunmessusta autuutta tuomaan
Armosta se ei anna anteeksi!
Ei taivaallamme tähdet loista
Ne kaikki tahtoni alle alistin!
Estän itseäni näkemästä
SITÄ... MIKÄ... JÄLJELLÄ VIELÄ ON!!!

Mitäs tää sit on.. :(
Kova biisi!

Miettikää sitä kipua jos heräisitte keskellä yötä siihen että tyttöystävänne on lyönyt vasemman kiveksen haarukalla patjaan kiinni!! :rock:
Mut eipä siinä mitään, miettikääpä monta viewiä juutubessa tulisi jos videon nimi on
"girlfriend impales boyfriends balls with a fork" :wtf:

Kyllä, olen kuunnellut tänään liikaa Amputated genitalsia ja Torso fuckia.
Nyt piti siirtyä cryptopsyyn ettei mene yli.

http://www.youtube.com/watch?v=o1FivvPQIUY&feature=related

Villasukat kutittaa :(

hyvä pöhnä menee hukkaan jos ei juo lissöö!

ajellaan kaikki nahkahissillä! :dance:

Mä oikein kuohun täälä positiivista energiaa :) Teidän täytyy vain avautua ja saavuttaa vastaanottavatila jotta voitte todella tuntuea saman kuin minä. Rentoutatte niskat, tyhjennätte pään ja avaatte Positiivari lehden ja luette sieltä vuoden 2006/4 lehdestä Arto Väisäsen artikkelin kesäisestä hetkestä lasten kanssa. Se jos jokin saa varmasti hymyn huulille ja voitte jatkaa yötä positiivisin mielin :) villasukkien kutina unohtuu ja mieleen muistuu vain hyviä hetkiä ja positiivisia asioita, kuten että nyt on torstai ja ilmaisjakelulehdetkin tulivat jo keskiviikkona joten postilaatikkoa ei niiden takia tarvitse tyhjentää, Ikean kuvastossa on mainioita sisutusvinkkejä joita pohtimalla saa täyden uuden näkökulman asuntoon ja näin ollen myös koko elämään, myös hinnat ovat huokeita eikä rasita vähän köyhemmänkään kukkaroa niin ankarasta kuin se viereisen kiinteistön kirottu JYSK. Pienillä asioilla kovaa vauhtia eteenpäin! ;)

järki lähti näkemiin.

kai.

muoks. tuli muuten keskusteltua taas syvällisiä viinipull..lasien äärellä. Ystäviltä tuli pelottavan tarkkaa analyysia aiheesta millainen mies mulle sopisi. Hyvinkin yhtenevää sen kanssa, että mitä itse haluaisin. Kewl.

järki lähti näkemiin.

kai.

muoks. tuli muuten keskusteltua taas syvällisiä viinipull..lasien äärellä. Ystäviltä tuli pelottavan tarkkaa analyysia aiheesta millainen mies mulle sopisi. Hyvinkin yhtenevää sen kanssa, että mitä itse haluaisin. Kewl.

Oliko havaittavissa yhteneväisyyksiä mun edellisen postin kanssa? :nolo::nolo:

Back
Ylös Bottom