Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

xxx

Joo, ei sitä kannata noin vanhana itteään rasittaa enempää kuin on tarvis. ;) Oletkos hillillä käynyt/ajatellut käydä?

En ole käyny, piti kesällä käydä. Vk sit kävi pari kaveria sieltäpäin ja oli puhetta jos täs sit joku vkloppu lähtisi hurjastelemaan sinne. Sanomistahan siitä tulee, ilman muakin.

Ihan uuniin laiton. Kotikemistinä valmistan itse omat nuuskani. Eka tupakka + suolavesiliuos uunissa 24tuntia, sit sekaan vesipropyleeniglykoliglyserolisekotus ja 12tuntia lisää uunitusta. Mukavan lämminki täälä tuppaa olemaan kun luukun tiiveys ei ihan parhaasta päästä.. :)

Ahaa, en tiedäkään ketään kuka itse tuota valmistaisi. Millaista siitä tulee? Siis verrattuna vaikka Ettanin puruun? Onko sellainen fiilis, et paskaahan tää on, mut eipähän tarvi lakki kourassa etsiä ympäri kyliä vai tuleeko siitä oikeesti ihan suun mukaista?

Mä mietinki että ymmärsköhän huuliosi ollenkaan mitä mä sanoin mutta päätin antaa asian olla etten näytä tyhmältä :D Ja kyllä siitä Mahoney ihan sitä itteään tulee, mutta 80% halvemmalla..

En ole käyny, piti kesällä käydä. Vk sit kävi pari kaveria sieltäpäin ja oli puhetta jos täs sit joku vkloppu lähtisi hurjastelemaan sinne. Sanomistahan siitä tulee, ilman muakin.

Pitäs ihan tulla vahtimaan että käyttäydyt. Tosin jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin sanomista siitä siltikin tulisi.

Huhhuh. Olipahan turnee työporukassa (Harald, Apteekki, Cantina Azteca, Papu, Castle, Whisky Bar ja Rento). Oisin tahtonut tanssimaan, buhuu. :(

Mainitsiko joku täällä arsen aka pepun? :)

Back
Ylös Bottom