Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tissuttelu on turhaa. :D Konjamiinit on kokeilematta, ehkä se on sit siitä kii. Ei kyl löydy yhtään kämpiltä, eli tarvitsen varmaaan jonkun (mies)hoitsun sitä tänne mulle tuomaan :hyvä:

Ehdottomasti! Ja sit se mieshoitsu voi hoitaa sen nuha lähtee nussimalla -hoitotekniikankin. :D

Totahan en tullutkaan edes ajatelleeksi, mutta totta! Hirveen käytännöllistä. Mistä sellaisen saa??!

No nyt heitit liian vaikeen... en kai minä tiedä.. aviomiespalvelusta? Eikun eihän aviomiehiä kiinnosta jos vaimo sairastaa.. öööö... suomi24:n treffipalstalta haet seuraa "luottamuksella" :D

Moi. Nukkumaan pitäisi mennä.

Vittu mikä päivä. Mun autoon tuli reikä ja käytiin "bileissä" ilman lupaa. Bileiden järjestäjät olivat jo kauan sitten lähteneet ja yhdet tutut jätkät olivat sitten murtautuneet sinne taloon :thumbs: Onneksi ei sentään ollut mikään asunto vaan joku juhlasali.

Ehkä nyt olis jo aika laittaa pillit pussiin tältä illalta.

Ötyä.
Kieku kaikille. Kaikuuko kieku? Kuuntelen....

Back
Ylös Bottom