Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tavallaan omatekemä. Pyysin duunin pitsapojilta tällasen :D Tää on oikeesti hyvää! Eikä yhtään kuivaa vaikka luulis, tomaattikastiketta on ihan reippaasti.

Edit. Kana ja persikka ovat muuten maailman parhaat pitsatäytteet. Hyvinä kakkosina tulevat feta, aurajuusto ja avokado :haart:

Mun oletus oli, että pohja oli järkyyttävän kostea. Kahdella y:llä henk. koht. syistä. Kaipa se tällaiseltä mikrossaminuutti-mieheltä on kohtuullinen arvaus. Voisin lukea viestit paremmin. (Puolustuksena olen nauttinut olutjuomaa.) Hyviä mausteita en paljasta. Minun ruokaan kuuluvat ne.

Miten ihmeessä persikka toimii pizzan kanssa? :wtf: Täytyy varmaan joskus maistaa

Persikka on hyvää, se tekee pitsasta vähän raikkaamman :) Vähän sama kuin ananas, mutta ananaksesta en muuten vaan kauheasti tykkää. Persikka kannattaa ottaa kanan kanssa, sopii tosi hyvin yhteen.

Mun oletus oli, että pohja oli järkyyttävän kostea. Kahdella y:llä henk. koht. syistä. Kaipa se tällaiseltä mikrossaminuutti-mieheltä on kohtuullinen arvaus. Voisin lukea viestit paremmin. (Puolustuksena olen nauttinut olutjuomaa.) Hyviä mausteita en paljasta. Minun ruokaan kuuluvat ne.

Häh, miten sä saat siitä kostean? :D
Söin kerran pitsaa ilman tomaattikastiketta (se oli viety jo pois kun pyysin tekemään), sekin oli hyvää. Hiukan vaan öljyä tilalle niin ei edes huomaa puuttuvaa tomaattia.

Huomaa että vietän kaikki tylsät minuutit duunissa pitsatiskillä kokkeja häiriten, tiedän ihan liikaa pitsoista :jahas:

Häh, miten sä saat siitä kostean? :D
Söin kerran pitsaa ilman tomaattikastiketta (se oli viety jo pois kun pyysin tekemään), sekin oli hyvää. Hiukan vaan öljyä tilalle niin ei edes huomaa puuttuvaa tomaattia.

Huomaa että vietän kaikki tylsät minuutit duunissa pitsatiskillä kokkeja häiriten, tiedän ihan liikaa pitsoista :jahas:
Ajattelin siis pizzapohjan olevan virheellisesti paksu, josta syystä se jäisi kosteaksi paistettaessa. Kaikki ruoka on hyvää, kunhan sitä ei itse joudu tekemään. Syö pari päivää sinkkumiehen ruokia, niin syöt vehnäjauhotkin itkien ilosta.

Ajattelin siis pizzapohjan olevan virheellisesti paksu, josta syystä se jäisi kosteaksi paistettaessa. Kaikki ruoka on hyvää, kunhan sitä ei itse joudu tekemään. Syö pari päivää sinkkumiehen ruokia, niin syöt vehnäjauhotkin itkien ilosta.

Aaaah, ei. Vahdin itse vieressä et siitä tehtiin mahdollisimman ohut ja sit leikkasin siitä pienemmän version :D Ja toi on muuten ihan totta. Pyydän aina kämppistä paistamaan mulle munakkaan samalla kun tekee itselleen ja se on aina paljon parempaa kuin mun tekemä. Voi kyllä myös johtua siitä että olen ihan paska kokkaamaan yhtään mitään...

Ja hei, mä syön sinkkutytön ruokia. Eikö se kelpaa? :D

Aaaah, ei. Vahdin itse vieressä et siitä tehtiin mahdollisimman ohut ja sit leikkasin siitä pienemmän version :D Ja toi on muuten ihan totta. Pyydän aina kämppistä paistamaan mulle munakkaan samalla kun tekee itselleen ja se on aina paljon parempaa kuin mun tekemä. Voi kyllä myös johtua siitä että olen ihan paska kokkaamaan yhtään mitään...

Ja hei, mä syön sinkkutytön ruokia. Eikö se kelpaa? :D
Sä taidat olla sitten sinkkutyttöpoika, kuin myös minä. Paljastetaan sitten hyvän ruoan salaisuus. Oletettavasti kuitenkin tiedät enemmän ruoanlaitosta.

1. Jauhelihatoiminnot
2. Sambal Oelek -chilikamaa 1-2tl
3. Jotain pepperoneja pari kpl (paprikoita)
4. Kermaa jos mieli tekee
5. Joitain riistaa(riisiä), makaronia ym. sekaan
6. Äärimmäinen hyvänolontunne.

Ja em. kamaa työstetään asiankuuluvalla tavalla. Löytyy kirjasta Fiiliksen mukaan, sivulta 999. Jos ei maistu, niin on tytössä vikaa!

Jaahas, miks mä oon taas hereillä? Ihan mielenkiintonen baarireissu, tänään sentään "jäi lyhyeks".

Edison, Poro, Börssi... Ei ne huutanu mun nimeä tänään... Miksei? Alkaakohan mies jo väsymään.

Sä taidat olla sitten sinkkutyttöpoika, kuin myös minä. Paljastetaan sitten hyvän ruoan salaisuus. Oletettavasti kuitenkin tiedät enemmän ruoanlaitosta.

1. Jauhelihatoiminnot
2. Sambal Oelek -chilikamaa 1-2tl
3. Jotain pepperoneja pari kpl (paprikoita)
4. Kermaa jos mieli tekee
5. Joitain riistaa(riisiä), makaronia ym. sekaan
6. Äärimmäinen hyvänolontunne.

Ja em. kamaa työstetään asiankuuluvalla tavalla. Löytyy kirjasta Fiiliksen mukaan, sivulta 999. Jos ei maistu, niin on tytössä vikaa!

1. Jauheliha on ihan jees
2. Chiliä, hyi vittu
3. Pepperoneja, yäk
4. Kermaa, joo
5. Riisi = paskaa, makaroni = paskaa
6. Hyvänolontunne, se on ihan ihan kivaa.

Eli toisinsanoen mun ruuassa olis vaan kermaa ja jauhelihaa :D

Tein kyllä tänään ihan sairaan hyvää ruokaa. Tuoreita herkkusieniä, sipulia, valkosipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa ja salamisuikaleita pannulla, sekaan kermaa ja 1 kananmuna, mausteeksi mustapippuria ja pippurisekoitusta. Se oli vähän ku carbonaraa ilman spagettia.

1. Jauheliha on ihan jees
2. Chiliä, hyi vittu
3. Pepperoneja, yäk
4. Kermaa, joo
5. Riisi = paskaa, makaroni = paskaa
6. Hyvänolontunne, se on ihan ihan kivaa.

Eli toisinsanoen mun ruuassa olis vaan kermaa ja jauhelihaa :D

Tein kyllä tänään ihan sairaan hyvää ruokaa. Tuoreita herkkusieniä, sipulia, valkosipulia, kesäkurpitsaa, paprikaa ja salamisuikaleita pannulla, sekaan kermaa ja 1 kananmuna, mausteeksi mustapippuria ja pippurisekoitusta. Se oli vähän ku carbonaraa ilman spagettia.
Eli tästä on hyvä vetää johtopäätös. "Nakkele chiliä ja muuta paskaa. JA KUOLE!" Itsellä orgasmi lähellä jos laitan herkkusienipurkin ruokaan, niin tulee erikoista. Carbonarasta en ole kuullutkaan, muuta kai se makrua tarkoittaa.

Eli tästä on hyvä vetää johtopäätös. "Nakkele chiliä ja muuta paskaa. JA KUOLE!" Itsellä orgasmi lähellä jos laitan herkkusienipurkin ruokaan, niin tulee erikoista. Carbonarasta en ole kuullutkaan, muuta kai se makrua tarkoittaa.

Chili on ihan paskaa, en yhtään tykkää runsaalla chilillä maustetuista ruuista. Ja sit jotkut vielä vetää sitä paljaaltaan :urjo:

Carbonara on Bolognesen jälkeen maailman tylsin pasta-annos. Siinä on pekonia, salamia ja herkkusieniä kermakastikkeessa. Ehkä jotain muutakin, en nyt suoralta kädeltä muista. Se on kyllä tosi hyvää.

Chili on ihan paskaa, en yhtään tykkää runsaalla chilillä maustetuista ruuista. Ja sit jotkut vielä vetää sitä paljaaltaan :urjo:

Carbonara on Bolognesen jälkeen maailman tylsin pasta-annos. Siinä on pekonia, salamia ja herkkusieniä kermakastikkeessa. Ehkä jotain muutakin, en nyt suoralta kädeltä muista. Se on kyllä tosi hyvää.
Minun käsityksen mukaan sambal oelek "ei ole chiliä". Muuten:

1. Jauhelihas
2. Riisi, makaroni

Eli riistariistaa tai jauhelihamakaronia tai jotain väliltä. Päälle ketsuppia. Revi näistä iloa ja kerrottavaa lapsenlapsille. Myönnetään en tiedä ruoanlaitosta juuri mitään.

Erittäin surullista, koska siitä se makumaailma vasta alkaa.

Eikä ala. Chili tappaa makuaistin.

Minun käsityksen mukaan sambal oelek "ei ole chiliä". Muuten:

1. Jauhelihas
2. Riisi, makaroni

Eli riistariistaa tai jauhelihamakaronia tai jotain väliltä. Päälle ketsuppia. Revi näistä iloa ja kerrottavaa lapsenlapsille. Myönnetään en tiedä ruoanlaitosta juuri mitään.

Jauhelihaa, aurajuustoa ja rehuja :haart: Päälle smetanaa.
Ei se mitään, en mäkään tiedä. Duunissa mulle ehdotettiin keittiöhommia, kieltäydyin heti. Oon tehnyt edellisessä paikassa lounasvuoroja mut sit koko vuorosysteemi jouduttiin laittamaan uusiksi koska olin niin paska keittiössä :( Käristyneitä pihvejä ja liian suolaisia ranuja :thumbs:

Nyt meen nukkumaan et jaksaa huomenna taas painaa. Öitä kaikille :)

Back
Ylös Bottom