Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Turha edes yrittää nukkua, ei vaan väsytä. Jos tuota Van Dammea sitten.

Tuossa parit arvostelut..
sb12-wakeofdeath.jpg

sb12-hardcorps.jpg

sb12-untildeath.jpg

sb12-shepherd.jpg

VAN%20DAMME%20BABY1.JPG

Mut sä voisit tykätä musta :rolleyes: .

10 minuuttia ja oon turun keskustassa.
tykkäätkö muuten chilinutseista?

Niijoo, eihän sitä ikinä tiedä :lol2:

En kauheasti tykkää chilinutseista, mieluummin ihan pelkkiä cashew-pähkinöitä. Tai sit jugurttipähkinöitä.

Huoh, pitäisi keksiä jotain safkaa mitä tekis huomenna aamupäivällä. Haluun kerrankin yllättää mun kämppiksen ja tehdä ihan oikeaa ruokaa :)

No jos mä tuon ihan pelkkiä cashew-pähkinöitä. JA sit jugurttipähkinöitä. ja ehkä hesen kanasalaatin .

Kuulostaa hyvältä :D

Alkoi muuten tehdä mieli cashew-pähkinöitä.

Hintit cashew-pähkinöinensä.

Kuka haluaa maistaa meitsin maustamia jolokia/habanero nutseja?
Taatusti on tarpeeks makua.

Maistoin tänään ekaa kertaa Chilikaupan habanero chipsejä, puoli pussia sain syötyä ja sitten tuli stoppi. Kaveri uitti kieltään jugurtissa parin chipsin jälkeen, vitun neiti:D

Maistoin tänään ekaa kertaa Chilikaupan habanero chipsejä, puoli pussia sain syötyä ja sitten tuli stoppi. Kaveri uitti kieltään jugurtissa parin chipsin jälkeen, vitun neiti:D

Hyviä sipsejä, cheddarit on taivaallisia.
Ite ostin just tuolta poppamies.comista noita Daves Burning Nutseja ja ei ollu oikein makua.
Työnsin joukkoon KUNNOLLA bih jolokia jauhetta (miljöönä scovillea) ja tuli muuten asennetta pähkinöihin :rock: Tuliset suklaat yms testattu? Mitä kastikkeita löytyy?

Tuliset suklaat yms testattu? Mitä kastikkeita löytyy?
En oo suklaita tai muita makeisia testannut. Kastikkeita on jotain, tilasin tuossa yli 300 eskolla tuolta esim. Pure Death, Iguana Mean Green, Habanero High, Blair's After Death, El Yucatecoja muutama, Iguana Red Cayenne ja muutama tuommonen useamman kastikkeen paketti, Chilikaupan sauhua ja erinlaisia suoloja ja pippureita jne..

Back
Ylös Bottom