Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi söpöliinit.

No moi karvanassu! :D

Ja taas yö menee täällä, miks ihmeessä?! Pitäskö mennä nukkumaan joskus.

Jälkimmäinen menettelee, mutta toi ensimmäinen sais mut vaan nukahtamaan! Eikä sen kuulu tapahtua viel pariin tuntiin!

Et oo teetä niille tarjonnu?

Tarjoon tottakai, jos tulevat mua moikkaamaan. Ois kotikutoista mustikkapiirakkaakin, eli voin huoletta kuunnella tän levyn loppuun, koska lahjukset on kunnossa mahdollisen valittajan ilmestyessä oven taa.

(oikeesti mun rapun eläkeläiset on ottaneet kuulokojeensa jo poies, joten ei kukaan mitään kuule)

Jahas, lapsukaiset, mitä me nyt keksitään vielä täs pari tuntia? Ei malttais viel kömpii vällyjen väliin.

Mä taidan jättää teidät viettämään laatuyötä keskenänne. Aamutuuriin töihin taas, ei ihan noilla parin tunnin unilla kyllä jaksa montaa päivää.

Huomenna saapuukin sit mun eka tutorryhmäläinen, joku venäläinen mimmi. Jeejee.

Ohhh fuck. Huomenna odottaa ihan varmasti reklamaatio duunissa. Siivottiin duunikaverin kanssa pöytää illan viimeisten asiakkaiden jäljiltä ja juteltiin siitä miten käytöstavattomia mulkkuja aikuiset ihmiset voivat olla... Ja kuinkas ollakaan, seurueen pahin mulkku tuli samaan aikaan vessasta (vessat ovat ihan sen pöydän vieressä). En tiedä paljonko se kuuli, mutta luultavasti ihan tarpeeksi :jahas:

Vitun mulkut oikeesti, miten vaikeeta on tajuta että mä en todellakaan ala myymään jekkuja enää sen jälkeen kun ollaan virallisesti suljettu ja samalla riskeeraa työpaikkaani. Siitä hyvästä sain kauhean valitusryöpyn siitä miten he eivät enää ikinä tule siihen ravintolaan jne. jne.

Vitun paskat. Onneks oon jo kotona ja mulla on pitsaa :haart:

No mikäs yön virallinen meininki?

Väsynyt :zzzz:

Voiskin mennä tästä nukkumaan, huomenna sit lounasvuoro ja nyrpeetä, töykeetä ja kiireistä porukkaa niiden vitun lounareidensa kanssa. JEEEEEE.

Back
Ylös Bottom