Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

heh tuli mieleen se juttu kun joku muija oli huutanu jossain mestassa "hei sulla on guitar hero!" ja sit pettyny kovasti ku kyseessä olikin oikee skeba.

Joo sinänsä en ymmärrä miten jotkut jaksaa hakata tota Guitar Heroa. Varmaan ihan viihdyttävä peli mutta samoilla tuntimäärillä oppisi jo soittamaan aitoa asiaa. Speaking of which, sain eilen uuden keihään kotiin, ltd Alexi 200 teiniskeba. Mikin kun vaihtaa niin tulee ihan kelpo, perus mättöskeba, ainakin mun tarpeisiin riittää. Pitäähän jokaisella yksi V-mallinen olla. :whip: Yllättävän hyvin tuntu toi malli istuvan käteen, vaikka saman merkin M-sarjalaista oon soitellut aiemmin. Soittoasento on istualta kyllä ollut aiemminkin sellainen että nyt V:n haarat menee hyvin oikean reiden molemmin puolin. Minkälaista keppiä Vitsku soittelee ja millasta matskua?

Guitar Herossa pitää olla nopea mutta Spiidi on kuitenkin sairaan nopee ;) Ei nukuta.. 5h nukuin ja heräsin keskellä yötä eli kai aamulena edessä..

Joo sinänsä en ymmärrä miten jotkut jaksaa hakata tota Guitar Heroa. Varmaan ihan viihdyttävä peli mutta samoilla tuntimäärillä oppisi jo soittamaan aitoa asiaa. Speaking of which, sain eilen uuden keihään kotiin, ltd Alexi 200 teiniskeba. Mikin kun vaihtaa niin tulee ihan kelpo, perus mättöskeba, ainakin mun tarpeisiin riittää. Pitäähän jokaisella yksi V-mallinen olla. :whip: Yllättävän hyvin tuntu toi malli istuvan käteen, vaikka saman merkin M-sarjalaista oon soitellut aiemmin. Soittoasento on istualta kyllä ollut aiemminkin sellainen että nyt V:n haarat menee hyvin oikean reiden molemmin puolin. Minkälaista keppiä Vitsku soittelee ja millasta matskua?
Guitar hero on ennemminki semmonen ryhmähauskuutuspeli. Ollaan duunissakin kerran soiteltu. Yllättävän viihdyttävä se silti on kun jengillä pelaa. Tuo nyt on ihan joku Samickin stratocastermalli ls-41 jonka ilmaiseksi sain. Ihan hyvä siihen hintaan.:D

Käytännössä ihan omia lurituksia ja pienimuotosia sävellyksiä, jotain rockin ja metallin välimaastossa. Puolakustinen olikin jo ennestään. Nyt tosin virittelin tuon fxboxin läpi taas niin saa koneen kautta efektit, kun ei muutakaan ole. Siis äänikorttiin kii.:rock:

http://www.musdetal.ru/photo/guitars/electro/big/samick_ls41.jpg

Tuo paitti mustana.

Ötyä.

Ei jaksais tehä tätä esitystä...

Ja taas minäkin olen täällä! Tästä on tullut tapa, ja huono sellainen.

Vapaapäiviä kaksi edessä. Mitähän sitä? Huomenna jäille... Ja jos vaikka kennarit vetäis...

Mä vietin vapaapäiväni krapuloiden, syöden ja roudaten 4 pahvilaatikkoa uuteen kämppään. Ihan jees sinänsä, tuli tehtyä ainakin jotain hyödyllistä :)

Tarvitsisin muuten muuttoavuksi kasan isoja miehiä. Anyone?

Back
Ylös Bottom