Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa, paljasta itsesi!!!

E. Kiitos, nyt koko ihmiskuntaa vaivannut kysymys on selvitetty! :)

:jahas:
Onneksi mun nimimerkistäkään ei voi päätellä mikään. Eikä mun profiilista, missä lukee "Sukupuoli: N".
Pälli.

Alyssa maksa mul vipit:whip:

Maksan sun vipit jos tuut roudaamaan kaikki mun kamat uuteen kämppään tässä 2 viikon sisällä. En tiedä miten ikinä selviän siitä projektista.

Kohta pitäis itekki mennä nukkumaan kyllä. Olen ylpeä itestäni, teen hauiskääntöjä samoilla sarjoilla kun 4v vanhempi veljeni!

Mäki tossa kattelin et aika moni 2x mun painoinen kaveri tekee 3x10 sarjoja niinku mäkin! Olin aika ylpee.

Aika huono, pitäis varmaan mennä nukkuu.

Menkää apinat nukkumaan. Mäkin meen. Öitä!

Ei jaksa ei. Yöt on niin mukavaa aikaa. Ehkä ihmisen parasta heti elämän jälkeen.

Siitä tulikin mieleen että me juteltiin yks kerta turun yössä,siitä ei oo aikaakaan kuin joku 2 vuotta? Uusvuos tai vappu Barbissa muistaakseni. :D sori tuli vähän myöhässä tää ilmoitus kun lupasin lähettää sul tätäkautta viestiä :lol2:

Siitä tulikin mieleen että me juteltiin yks kerta turun yössä,siitä ei oo aikaakaan kuin joku 2 vuotta? Uusvuos tai vappu Barbissa muistaakseni. :D sori tuli vähän myöhässä tää ilmoitus kun lupasin lähettää sul tätäkautta viestiä :lol2:

:lol2: Taidan muistaa, hämärästi. Oliko sulla puku päällä sillon?

Oli joo ja sulla oli pakkis pipo ja istuskelit yksinään jossain nurkassa.

Jos jossain nurkassa oon ollu, niin sitte ei kyllä pysty muistamaan. :D Sen muistan, että jonkun pukumiehen kanssa juttelin, mutta sillon olin siinä alakerran tiskin vieressä. Tais olla Vappu 2006.

Back
Ylös Bottom