Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Maastavedin uuden ennätyksen (intissä enemmän tai vähemmän treenanneena) vaikka en oo tehny maastavetoa. Paitsi suorin jaloin.

152,5->160. Tänään olin iloinen, huomenna olen ehkä jumissa. Saa nähä.

Saahan niitä tehtyä päivälläkin.. Mut nyt nukkuu ja näkeen unta toistoista.

Ens viikolla vois uskaltautua salille, ranne tuntuu jo sen verran hyvältä. Onhan noita liikuntaseteleitä kertynyt duunista jo kolminumeroisen summan verran tauon aikana niin saa nekin käytettyä.

Ja taas täällä... Oli kyllä aika hiljanen taiteiden yö.

Ai että, täälläpäin vielä kirjoitellaan vuokrahakemuksia... -.-
Mutta onneks olkoon! :)

Edit: Et sattuis tarviimaan kämppäkaveria?

Kiitos, kiitos :) Ei siel oo ku 32,5 neliöö ja ei vuokrakaan hirveen paha, joten puolittajaa ei näillä näkymin tartte :D Taitaa mennä tää viikonloppu pakkaamisessa ym.. Mitään en oo vielä tehty, tuli aika pikanen päätös. Täytyy vissiin kysellä kavereilta oisko halukkaita auttamaan :) Ja mikäs sen parempi ku muuttaa just sillä viikolla ku on 65h töitä.

..Ja ensimmäiset päivät nukutaan makuupussissa lattialla :rock: :D

Mä olen joskus rankan illan jälkeen nukkunut kylmällä betonilattialla. Voin kertoa, että teki selälle höpöä nukkua siinä. Vaikea saada oikein hyvää asentoa.

Sitte vähä pehmikettä väliin.. Kyllä vähälläkin pärjää :) Onneks ei tarvii heti ensimmäistä yötä nukkua ku on töissä :D Noh täytyy kattoo miten saa sängyn siirrettyy ku ei oo isoa autoa näillä näkymin heti käytössä.

Mä olen joskus rankan illan jälkeen nukkunut kylmällä betonilattialla. Voin kertoa, että teki selälle höpöä nukkua siinä. Vaikea saada oikein hyvää asentoa.

ai ei betoni taipunu sulle ja pehmentyny :( vaik kuinka kääns kylkee

Back
Ylös Bottom