Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Semisti sekavaa settiä taas Prayerilta :D Tekis mieli mennä nukkuu, mut vituttaa herätä aamulla töihi. Aikaslailla patti tilanne.

"dont run away for me, ive been hiding my pain you see....?"

saanko mä hakea sut töistä, ajaa turvallisesti kotiin, saattaa ovelle, katsoa sua silmiin ja kahden sekunnin ajan kuvitella mitä mulla voisi olla jos olisin joku toinen?

what... ?:wtf::wtf:

vissiin pitkä ilta prayerilla takana..

ei ollenkaan. oon levännyt kotona koko päivän...

älä ollenkaan hämäänny, kunhan vain piristämme meidän yötyöläisen iltaa :)

sitäpaitsi, eihän sitä koskaan tiedä :D

62% ladannu slipknotin tuotannosta!

Ei tule uni silmään. Nyt tarvisisi sen lantionpohjalihaksen, eli vaginahauiksen tuohon rinnalle viemään miehestä mehut, niin pääsisi väsyneenä höyhensaarille.

Ei tule uni silmään. Nyt tarvisisi sen lantionpohjalihaksen, eli vaginahauiksen tuohon rinnalle viemään miehestä mehut, niin pääsisi väsyneenä höyhensaarille.

Kutsuitte?

saakohan tänää tietää et pääskö takas koulunpenkille :D kouluu?!?!?! jännittää :D

Täydennyshaku on 13.7.-31.7.2009 Täydennyshaun pääsy-, soveltuvuus- ja kielikokeet järjestetään 5.-7.8.2009. Tiedot valituille julkistetaan 11.8.2009.

eli ei saa :D

Ei tule.

Hirveä uho on päällä että pimppiä tulee, mutta kun ei niin ei.

Ei sitä herrat hyvät kaikille jaeta. Joku roti sentään. :whip:

Back
Ylös Bottom