Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mua pelottais jo tossa vaiheessa ;)

Tossa tunti sitte soitettiin hammashygieniakyselystä. Kyseltiin kuinka usein harjaan ja pesenkö kielen. Sitte kysyttiin hammasharjan väriä ja tahnan väriä. Sitte alko kovin yskimään tää muija ja nauramaan ja jollekin se juttelikin. Sitte kyseli, et käytänkö pyörivää liikettä vai edestakaista. No sitte kovin pahotteli, että pilas iltani. Oli kyllä valaiseva kokemus, minnehän YouTubeen mahdan päätyä :D

Tossa tunti sitte soitettiin hammashygieniakyselystä. Kyseltiin kuinka usein harjaan ja pesenkö kielen. Sitte kysyttiin hammasharjan väriä ja tahnan väriä. Sitte alko kovin yskimään tää muija ja nauramaan ja jollekin se juttelikin. Sitte kyseli, et käytänkö pyörivää liikettä vai edestakaista. No sitte kovin pahotteli, että pilas iltani. Oli kyllä valaiseva kokemus, minnehän YouTubeen mahdan päätyä :D

Tähän aikaan soittelevat kyselyjä. Oiskohan sut just ownattu... :D

Tietääks kukaan missä Prayer asuu et osaan kiertää paikan kaukaa :D:D

"dont run away for me, ive been hiding my pain you see....?"

saanko mä hakea sut töistä, ajaa turvallisesti kotiin, saattaa ovelle, katsoa sua silmiin ja kahden sekunnin ajan kuvitella mitä mulla voisi olla jos olisin joku toinen?

Back
Ylös Bottom