Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei o treffattu, ihan fb-kavereita vaan ollaan;)

Mutta halu ja kaipuu tavata ryyppyreissuilla on ollut kova :haart:

Sulla on kyllä hyvä muisti.:D Mulla ei kyllä sen illan jälkeen olekaan ollu vaikeeta löytää ryyppyseuraa, kun muistaa vaan ettei kotona alota, muuten täältä korvesta ei pääse kaupunkiin millään.:lol2:

*diggaa vitusti nainen+nainen actionista" :)
Kas vaan, et ehkä ole ainoa;)

Sulla on kyllä hyvä muisti.:D Mulla ei kyllä sen illan jälkeen olekaan ollu vaikeeta löytää ryyppyseuraa, kun muistaa vaan ettei kotona alota, muuten täältä korvesta ei pääse kaupunkiin millään.:lol2:

Kas vaan, et ehkä ole ainoa;)

Well hey, this time i found the company for this night, next time u wont leave this easy ;)

Iltoja.

Oli muuten hyvä supernatural jakso tänään :rock:

Lipesi vähän taas tämä koodaus hanskasta ja meni myöhäksi, kun lomalla ei ole kiirettä nukkumaan.

Aminot, tonnaria. vitamiinit ja mineraalit naamaan nyt ja sitten unta palloon, että huomenna jaksaa virkeän ottaa vapariharkoissa taas pataansa.

Ei se uni tullutkaan. Nyt, Paha maa.

Ötyä.

Tylsä perjantai.

helpot 50e pitkävedosta :D
50e panos, 100e ulos. yks kohde meni 1X2 = 1,00 kerroin kun toinen juoksija jäi pois :( tää mun veikkaama viel voitti kisan :( ois tullu 130e :D

No mutta hyvää iltaa!!

Back
Ylös Bottom