Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riemuiten kuljen kuin kuningas mä oisin, maanteiden herra oon. Kirjavat vaiheeni kertoa mä voisin, nauran kuutamoon hahahahah hahah hah hahhahh hahahah, hihihih ihih ihiihihih ihiihihiiihiii

En enää ikinä mene väsyneenä ja selvinpäin baariin 2 sellaisen jätkän kanssa, jotka ovat koko illan suunnitelleet olevansa aivan perseet. Ei kestä pää tollasta.

Sama. Reidet hikoo kivasti tässä nahka(jäljitelmä)tuolilla.
Mää taas en uskalla rueta nukkumaan, kun heti on pää märkä....miten yöllä voikin tulla niin kuuma?? Pakko kai se kohta on tieten yrittää nukkua :zzzz:

Aamuisin on eri kivaa herätä hikilammikosta.

Yötä! Oon kyllä todennu että oon niin yö eläjä ku voi vaan olla -.- taas olis herätys tossa 6 jälkee..

Mä yritin tossa pari päivää sitten nukkua päikkäreitä... Ei oikeen onnistunut vaikka verhot oli kiinni, koska silti oli niin pirun kuuma ja olin ihan hikinen :(

Nyt laitoin parvekkeen oven auki, se auttaa aika paljon. Plus et saan nukkua yksin ku kämppis on poissa :)

Eikö teillä raukoilla ole ilmastointia?

Mulla on ainakin miellyttävän viileää täällä makuuhuoneessa.

Hikoilu on turhaa ja typerää. :D

Eikö teillä raukoilla ole ilmastointia?

Mulla on ainakin miellyttävän viileää täällä makuuhuoneessa.

Hikoilu on turhaa ja typerää. :D

Äläpäs vittuile siinä :D

Nukkukaa kylppärissä, jos omistatte ammeen, kylmää vettä ja sinne :kuola:

Back
Ylös Bottom