Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamuhan vasta tekee tulojaan, tässä aikaa oo dokatessa ja frendien kaa hengatessa aikaa nukkua :D

Ei ollu hirveen järkevää käydä illalla salilla. Olin kotona puol kahentoist aikaa, viideltä pitäis jo herätä töihin..:jahas: ja mun fiilikset on täll hetkel :hyper:. Vai pitäiskö vaan valvoo suosiolla..

Eihän tää varsinaisesti sauna ole, kerrostalokaksio jossa n. 80 astetta lämmintä. Ei nyt ihan kuitenkaan, mut hiki vaan valuu vaikka ei mitään teekään.
:dance2: en ole sitten ainoa...tosin tää ei ole kerrostalo vaan rivari...perkele, kohta teurastan ton hyttysen!

Ötyä...

Jep, taitaa olla ihan turha mennä nukkumaan muuten en herää edes kelloon eli nyt tekemään syötävää, vois vaikka munakkaan paistaa :kuola:
Ei tule kyllä olemaan kauhean hieno fiilis huomenna, jos nukkumatta ja treenin päälle jatkat samoilla silmillä töihin.

Täällä on kohta tarjolla tandoorikanaa ja nuudeleita :kuola:
Täällä tarjoillaan kohta 6g L-ornitiinia ja 12g arginiinietyyliesteriä ääntä kohti pienen luontaisen kasvuhormonin erityksen lisäyksen toivossa. On kyllä niin pahaa ja vielä kallistakin sotkua, että ei tarvitse tuota enää ostaa, kunhan olen nuo testiksi ostamani 200g ornitiinia ja 500g arginiinia syönyt pois.

Back
Ylös Bottom