Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta goisaan ja kasilta ylös... Yh.

Ei millään jaksais, mutta pakkohan se on.

Vapaapäivä huomenna ni voi valvoa hyvällä omallatunnolla vähäsen pidempään.

Saatana. Lakkas netti toimimasta ja oli monta tuntia pimeenä. Kyllä sitä tunsi itsensä pieneksi ja avuttomaksi.

Taas toimii. :kippis1:

Juu, kyllähän se meni ja ihan taidolla! :) viel ois c:n inssi edessäpäin
Onneksi olkoon sitten ihan reilulla kädellä! Ei siis käynyt samaa mitä mulla. "Hyvin ajettu Grip.", jota seurasi 10-20s hiljaisuus. "..., mutta en minä voi sinulle korttia antaa". Onnistumisen fiiliksestä äkkipudotus itsehalveksuntaan. Yksi suurimmista vitutuksista koskaan. Varmaan sai mies sadistista tyydytystä, kun näki suupielieni äkillisen muutoksen.:D

Onneksi olkoon sitten ihan reilulla kädellä! Ei siis käynyt samaa mitä mulla. "Hyvin ajettu Grip.", jota seurasi 10-20s hiljaisuus. "..., mutta en minä voi sinulle korttia antaa". Onnistumisen fiiliksestä äkkipudotus itsehalveksuntaan. Yksi suurimmista vitutuksista koskaan. Varmaan sai mies sadistista tyydytystä, kun näki suupielieni äkillisen muutoksen.:D
Kultaiset muistot mopokorttiajoilta. Pari ekaa kertaa siinä tietsikkatestissa vedettiin kunnialla krapulassa/pienessä aamuhutikassa. Kattelivat katsastuskonttorissa, että tämä poikahan tuli selvästi mopokorttia ajamaan, kun kaula syötynä ja letti tärähtänyt ja silmät punaisena. Ei mennyt oikein putkeen ei ollu reagointi oikein terävää. Sitten kolmas kerta toden sano ja piti ottaa iisimmin eikä vetää edellistä iltaa tukka putkella aamuun saakka ja lähteä koittamaan onnea josko se läpi vaikka menis. Ne oli aikoja kultaisia.:hyper:

Back
Ylös Bottom