Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö? Mie oon opiskeljapoju vain. Oon lomal. Juhannuksena vois väsäillä markkinoille yhtä pientä pelikansiprojektia jos töitä innostus tekee vaik.

Eikö? Mie oon opiskeljapoju vain. Oon lomal. Juhannuksena vois väsäillä markkinoille yhtä pientä pelikansiprojektia jos töitä innostus tekee vaik.

Pelikansiprojektia?:D Kuulostaa hienolta:dance:

Kiitos vaan! Oon vähän saanu ujutettua tota vähän nyt joka paikkaan, niin ei ihan omalla kovalevyllä vaan homehu. Vaikka ei nyt mitään pro-matskua olekaan.:D

Kiitos vaan! Oon vähän saanu ujutettua tota vähän nyt joka paikkaan, niin ei ihan omalla kovalevyllä vaan homehu. Vaikka ei nyt mitään pro-matskua olekaan.:D

Hyvähän se on noita hieman muillekkin jakaa ;) Sellanen kysymys että eikö tuo yksi logo ollu sulla joskus avana?

Ovella taas ilta :piis:, joutu lähteä jatkamaan töitä asiakkaalle:pano::hyper::rock::dance2::kuola:

Nyt täytyy kyllä lähteä salille, mutta mielenkiinnolla odotan sillä välin tänne kertyviä syväluotaavia pohdintoja maailman menosta.

Keskusteluhan on käynyt kuumana ja asiapohjalta. Day After Tomorrow biisit ja kaikki. Erittäin asiallista sanoisin. Etureidet on niin pumpissa ettei pysty nyt kaikkia biisejä kuuntelemaan. Joku toinen kerta.

Vituiks menee kaikki saatana. Päivän opetus, ihmisiä kannattaa arvioida kaiken muun paitsi käytöksen perusteella.
Eipä tässä kyllä periaatteessa valittamista, vaikka kotona ollaankin. Yhden budweiserin juon, ettanit kihisee huulessa ja justiina tekee ruokaa keittiössä.

Makkaraperseet

Kertokaas jantterit hyvää suomirokkimusaa.

tulin kotiin kaverin luonta juhannusta viettämästä juuri äsken ja tajusin että kalsarikännit on iha jees ,,,saa rauhassa mietttii omiaa asiaoitaan :)

Back
Ylös Bottom