Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä tässä kuivilla kuvitellaan olevan. Nyt sitten opettelemaan kohtuukäyttöä. Baby steps.

Mitä apina ite meinaat?
Ei ole kyllä suunnitelmia mullakaan. Kait sitä voisi tuolla pururadalla jossain vaiheessa pyörähtää juosten ja vääntää jotain kuntopiirin tynkää joku päivä... Melkoisen tylsä jussi tulee olemaan toisin sanoen.

No siinähän se rattoisasti menee pururadalla sitten.:D
No enpä mä nyt tiiä onko siinä mitään rattoisaa... Tietty jos lenkkipolulla satun törmäämään johonkin viehättävään naikkoseen, niin sitten. :D

Tosin eipä niin käy kuin elokuvissa... :(

No enpä mä nyt tiiä onko siinä mitään rattoisaa... Tietty jos lenkkipolulla satun törmäämään johonkin viehättävään naikkoseen, niin sitten. :D

Tosin eipä niin käy kuin elokuvissa... :(
No on aika hiljanen aika varmaan lenkkipolul tuleva viikonloppu, että tuskin siellä jengiä liikkuu paljon yhtään. Varmaan enempin tyyliin jossain rantsus, jos tääl semmosia on. Ei tietoa onko missä semmosia. Laitat sen pärstän tohon avaan ja sinkkutrediin huutelee juhannusheilaa.:D

Eiku ne kattoo, et jumalauta nyt on ahkera työnhakija ku yötä myöten hakee duunia.;)

No on aika hiljanen aika varmaan lenkkipolul tuleva viikonloppu, että tuskin siellä jengiä liikkuu paljon yhtään. Varmaan enempin tyyliin jossain rantsus, jos tääl semmosia on. Ei tietoa onko missä semmosia. Laitat sen pärstän tohon avaan ja sinkkutrediin huutelee juhannusheilaa.:D
Laitoin pärstäni jo tuonne profiiliin, saa naiset luvan kurkata sinne jos kiinnostaa. :D

Ko. ilme kuvastaa mun tulevaa juhannusfiilistä...

Miksi pitäisi herätä seiskan jälkeen? Itse ajattelin koisia tuonne kahden perseille. Seiskan aikaan ei vielä edes pieraista.

Back
Ylös Bottom