Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin ottamassa kuvan merimaisemasta.

pallit.jpg

Tänää on kyll ollu sellanen päivä, ettei ois pitäny edes herätä. :curs:
Pääsin töistä 7 aikaan aamulla ja ajattelin ottaa pienet torkut.. No ne siinä vähän veny ja heräsin vasta vaille 19. No just ehti onneks salille, mut siellä sain huomata, että mun penkin sarjapainot on tippunu 10kg :eek::itku: Noh sitte kotiin ja tekemään syötävää hirveessä nälässä. Lautaselle valmistu ehrmannia, tonnaria, iso munakas ja vähän vihanneksia. Käväsin siinä sitte toisessa huoneessa hakemas jotain ja ku tulin takas niin sain huomata, että mun ah niin ihana koira oli menny syömään mun rahkan ja munakkaan lautaselta miltein kokonaan :curs:
Ei siinä sitte ku vääntämään uutta ateriaa.
Päivän kruunas vielä se, että posti oli muistanu mua ja tuonu kirjeen missä oli lueteltuna mun auton maksuerät... Sitä sitte maksellaan seuraavat vuodet pois.

Tää on muuten aivan helvetin siisti perhonen, varsinkin livetilanteessa. Ihan pikkulinnun kokoinen ja kunnon jytikkä tuo "vartalo". Yöllä esiintyy, todella harvoin kuitenkin.

ach-atropos-maaritys.jpg

Juu toki sitä voi ottaa ja niin tulee otettuaki. hoyhenen_kevyt, toi biisi on jotai nii kovaa:rock:

Tässä ois muutto edessä Elo-Syyskuussa näillä näkymin. Torniosta-Kuopion suuntaan niin mitäs hyviä saleja on tuolla Kuopion suunnalla? Ei ole itselläni ikinä tullut käytyä kyseisessä kaupungissa, mutta vaimokkeen mukana se häätyy mennä :D

Back
Ylös Bottom