Jäger+ vahva karhu + metalcore.
Tällä häviää vitutus
Tällä häviää vitutus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä metalcorea, saanen kysyä?Jäger+ vahva karhu + metalcore.
Tällä häviää vitutus
^ homojen hommaa
Mitä metalcorea, saanen kysyä?
Laittaa tarpeeks hyvää matskuu tulee ni kyllä palaa! :dance:
Itse suosinkin vain pientä hiprakkaa.Tässä kännissä kyllä vielä seisoo mutta nalli ei pala vaikka paukuttais puol tuntia :lol2:

Jees, jeesAs I Lay Dying , All That Remains jne....
Itse suosinkin vain pientä hiprakkaa.![]()
Nagareboshi
Jees jees..
Itse suosinkin vain pientä hiprakkaa.![]()
Samoilla linjoilla mennään. Ihan siinä toivossa kysäisin teikäläiseltä tuota, kun ajattelin että olis voinut olla pieni tsäänssi, että sulla olis ollu heittää joku semmonen nimi pöytään mitä en oo ite kuunnellu. Alkaa olla vähän loppuunkulutettuja nuo All That Remainssit yms..Mitäs tuotantoa se nagareboshi ite diggailee?
Samoilla linjoilla mennään. Ihan siinä toivossa kysäisin teikäläiseltä tuota, kun ajattelin että olis voinut olla pieni tsäänssi, että sulla olis ollu heittää joku semmonen nimi pöytään mitä en oo ite kuunnellu. Alkaa olla vähän loppuunkulutettuja nuo All That Remainssit yms..

Hmm... sopisiko vaikka kesäkuun alkupuoli?Hyvä linja!
Koska lähetään Lahden satamaan mähisemään ?
KSE:tä on tullut hinkattua niin saatanasti aikoinaan salilla, ettei mitään rajaa, melkein vois lentää laatta jos pitäis tuota nyt kuunnella - varsinkin kun on parit kaljat alla...Tota Parkway Driveä en oo kuunnellu paljoo paskaakaan, täytyy koittaa perehtyä paremmin tuubin kautta.KSE...
Ja uus tuttavuus, parkaway drive.'