Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite repeilen täällä poliisien kielimiekkaan :) esim. "00.30 aikaan poliisipartio kiinnitti huomiota Siilinjärven keskustassa liikkuneeseen henkilöautoon. Poliisin lähdettyä henkilöauton perään, livahti se talon pihaan, josta ajoneuvo löytyi hylättynä ja kaksi mieshenkilöä pakeni juosten paikalta. Alkoi varsin epätasainen juoksukilpailu, jossa jo lähtötilanteessa ei ollut jaossa enää kuin hopeasijoituksia, sillä poliisipartion kumpikin osapuoli ovat erittäin kovakuntoisia urheilijoita. Pienen pyrähdyksen jälkeen poliisipartio pinkaisikin pakenijat kiinni ja kuljettajaksi osoittautunut vuonna -89 syntynyt mies puhalsi 1,27 promillea. Mies oli jo aiemmin menettänyt ajo-oikeutensa. "

tai "Keskusta oli Vappuyön jäljiltä kuin kaatopaikka ja ehkäpä joku koiran ulkoiluttaja uskalsi (ei varmaa tietoa) kakattaakin koiransa puiston nurmelle."

poliisi.fi:n sivuilta lisempää.

Iltaa!

Vappu ja vapaat vietetty, huomenna töihin :rolleyes:

Pitäis käyttää koira ulkona, sit viel vähän aikaa täällä ja nukkumaan. Tänään ois vielä työvuoro, mutta oon hävittäny kalenterin niin en nyt oo varma monelta mun pitäis olla siellä..

Vois tehdä ruokaa mutta kun ei jaksa, hirvee nälkä.

Edit: No kävin mä ehrmanin hakemassa..

On se saatana, kun ihminen osaa edes vapaapäivänään nukkua :D

Huomenta. Lähenpä tästä mustan koiran kanssa karhujen perään. Sitten jos muutaman tunnin rakentaisi ja painuisi töihin.

Back
Ylös Bottom