Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hihihih join kaks lasii skumppaa ja nyt hihittelen tääl itsekseni. Onkohan mulla jotenkin huono viinapää? :o

Juttele mun kanssa messengerissä :D Oon tällä hetkellä erittäin hauskaa seuraa.

Et sä oo mun messengerissä? miten mä voin jutella jos et oo? vai oonko hidasälyinen tänään...:o
Höhlä...:D
Pyydä neidiltä meseosote....Olisi hyvää juttuseuraa, tuo Alyssa....

Et sä oo mun messengerissä? miten mä voin jutella jos et oo? vai oonko hidasälyinen tänään...:o

Kyl sä löydät jos kunnolla etit :D

e. Pyssy :haart:

Jaahans, jos sitä söisä vähän lenkkiä ja kävis nukkumaan.
Öitä...
Paistoin kananmunia ja ruisleipää kyytipojaksi...
Onnittelen sitten sua myöhemmin, kun vähän aikaa on kulunut. Ettei tuu teille komplikaatioita...Oon taikauskoinen...;)

No just joo :D Mä olen tosiaan juonut sen 2 lasillista skumppaa, teoriassa en voi olla humalassa.

(käytäntö onkin sitten eri juttu)

Tulossa Marius Graatrudista meitsin all time favourite kuva. Tämä on niin karikatyyriksen siisti kuva bodarista. Kuin joku Power ranger. Näette huomisen aikana isona, aivan huvittavan siisti kuva.

Liitteet

• cartoon.webp
    cartoon.webp
    7,3 KB · Katsottu: 260
Vois lähteä koisimaan. 3 yövuoroa sitten edessä.

Iltaa.

Olihan tuo vappu:D Ihan jees menoa kyllä, hieno homma.

Raijasin kaverin nukkumaan kämpilleni, kun oli vähän heikossa kunnossa. Nyt tässä kiskon vettä itekseni (krapulan torjuntaa ;)) ja kattelen South Parkia MTV:ltä.

Back
Ylös Bottom