Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä miksi jotku haluavat olla hulluja sikabulkkeja. Johtuuko se kunnioituksen halusta kun tietää, ettei kukaan uskalla aukoa päätä vai mistä?

e

Itse olen 180cm ja 80kg ja 100kg ois mulle äärimmäinen maksimi erittäin pienellä rasvaprossalla. Muttei tosiaankaan ainakaan vielä innosta alkaa hakeen hulluna massaa.

No vastaan tavallaan osittain omaan kysymykseeni. Onhan se tavallaan coolia ja edustavaa kun kroppa on hyvässä kuosissa, mutta mustas se raja ois vedettävä johonkin - liika on liikaa.

Kunnon kotiruoka, siinäpä se taikasana. Ei tarvitse hifistellä...
Olihan siinä pariskunta, kun exä painoi 48kg. Painoeroa vaatimattomat 85kg...Meillä oli vielä vesisänky....:D

Ite olen huomannut, ettei kyllä enää tuolla alle 100kg painossa tunne itseään. On sellainen kuikelo olo ja saattaa tuuli viedä mukanaan.:D Joten alle 100kg en diettaa...Nyt on taas se 110kg...

Notta, mitä teet työksesi ?

Perkele, olet gyl järkäle !

En tiedä miksi jotku haluavat olla hulluja sikabulkkeja. Johtuuko se kunnioituksen halusta kun tietää, ettei kukaan uskalla aukoa päätä vai mistä?
Toisilla on geenit Curlingiin, toisilla taasen Voimanostoon. Ei tarvitse vetää sikabulkkeja ja lihavathan on lepposia. Kyllä niille voi päätä aukoa...Ne vaan saattaa myös aukoa takas...Se on sitä interaktiivisuutta.:lol2:

Notta, mitä teet työksesi ?

Perkele, olet gyl järkäle !
Esimieshommissa pelialalla , mutta järjestyksenvalvontakin hipaisee jokapäiväistä leipääni....

Yötä, jopas on läppää tänään paljon tullu jo tänään. Tänä yönä joutuu vieläkin oleen kouluhommissa kiinni, kiinnostus vielä isompi kuin eilen.

Toisilla on geenit Curlingiin, toisilla taasen Voimanostoon. Ei tarvitse vetää sikabulkkeja ja lihavathan on lepposia. Kyllä niille voi päätä aukoa...Ne vaan saattaa myös aukoa takas...Se on sitä interaktiivisuutta.:lol2:

Niinhän niille voi aukoa päätä. Leijonan häkkiinkin voi mennä, mutta on eri asia onko se järkevää.;)

Kunnon kotiruoka, siinäpä se taikasana. Ei tarvitse hifistellä...
Olihan siinä pariskunta, kun exä painoi 48kg. Painoeroa vaatimattomat 85kg...Meillä oli vielä vesisänky....:D

Ite olen huomannut, ettei kyllä enää tuolla alle 100kg painossa tunne itseään. On sellainen kuikelo olo ja saattaa tuuli viedä mukanaan.:D Joten alle 100kg en diettaa...Nyt on taas se 110kg...

Hahah :D On varmaan mukavat oltavat ollu naisellas.

Kyllähän tuossa 110 kilossakin on vielä kokoa, joten älä hätäile :) Järkäle olet silti.

Hahah :D On varmaan mukavat oltavat ollu naisellas.

Kyllähän tuossa 110 kilossakin on vielä kokoa, joten älä hätäile :) Järkäle olet silti.
Kiitos kauniista sanoista:nolo: ....Et se ole pikkumies sinäkään....:puntti:

Eipä kestä :)

Ei tämmönen 171 senttinen 94 kilonen mikään järkäle voi olla.

Noh lisää kalapuikkoja koneeseen niin kasvu on taattu! Ainakin mahan kasvu :puntti:

Nyt rupes tekemään mieli kalapuikkoja ja hernekeittoa (reilusti sinappia ja sipulia)....Ihme mielitekoja näin kipeenä...Oon varmaan raskaana..:lol2:

Nyt rupes tekemään mieli kalapuikkoja ja hernekeittoa (reilusti sinappia ja sipulia)....Ihme mielitekoja näin kipeenä...Oon varmaan raskaana..:lol2:

:DNo niin, oliko pakko, nyt alkoi tekemään itselläkin ihan hirveästi mieli kyseisiä ruokia:kuola: Ihan perus kana+riisi kombo eväänä yövuorossa...

Perkele kun jaksais käydä tsekkaamas onko jääkaapis mitää. Epäilen hyvin vahvasti ettei ole ...

Back
Ylös Bottom