Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tahtoo kyllä vähän väsyttää kun tänään heräs niin aikasin mutta ei sitä voi vielä mennä nukkumaan;)

Vähänkö ois siistiä saada nyt 16-kesästä, sellanen joka toista kertaa vetää hommat läpi. Ei tarvis verta vuadatella mutta silti tuntus neitsyeltä.

e. siivosin pahimmat kirohäröt.

Pakko luovuttaa, silmät ei koht enää pysy auki :D

Tahtoo kyllä vähän väsyttää kun tänään heräs niin aikasin mutta ei sitä voi vielä mennä nukkumaan;)

Vähänkö ois siistiä saada nyt 16-kesästä, sellanen joka toista kertaa vetää hommat läpi. Ei tarvis verta vuadatella mutta silti tuntus neitsyeltä.

No sitten keskuspuistot kutsuu.:whip:

Vappuna sitten! Toivon että pääsen jonkin kisakireän teinin viereen... Hmm...

äijä hei sä oot ite 18! tollanen 16v on jo vanha sulle;)

16-kesäset on just parhaita, ei niin hirveän monesti kännissä olleet (jos vertaa vaikka minuun:D), sinne sängylle heittäytä ja antaa käden kuljettautua naisen alkuja pitkin:kuola:
Lantio, tiukka perse ja pienet tissit:kuola:

Jotakin pedeon alkua kenties? Hmm...

Lisäsin sut vitamiini mun frendiks, torjuitko sen?;(

Kotona on hyvä ottaa keittoo kunnolla, eipähän tule tehtyä suurempia tyhmyyksiä muuta kuin kirjoteltua pakkikselle häröjä viestejä:D

En torjunut. Laittelin sut listoille. Siellä on hyvä olla turvassa pahalta maailmalta. Keskuspuistoista puheenollen. Nyt kesällä taas niidenki toiminta levähtää käyntiin. Itse kun oli yläasteel niin kyllä oli melkosta meininki keskuspuistuissa. Millon sai joku pullon päähän ja pollarit kaahaili hakemaan jengiä kotiin. Osa lähti sairaalaan ja terveyskeskuksiin. Jengi vetää talvella unta palloon puiston penkillä -25 pakkasissa ja paljon muuta. Se oli hurjaa se. Saati ne k-18 meiningit. Osalta häviää vaan ne estot vaikka olis porukkaa vieressä vaikka millä mitalla.:D

Awww, mun vaimo on maailman söpöin ku se nukkuu tolleen hassusti sykkyrällä. Vie kyl ihan pirusti tilaa, en uskalla vielä siis mennä nukkumaan.

En torjunut. Laittelin sut listoille. Siellä on hyvä olla turvassa pahalta maailmalta. Keskuspuistoista puheenollen. Nyt kesällä taas niidenki toiminta levähtää käyntiin. Itse kun oli yläasteel niin kyllä oli melkosta meininki keskuspuistuissa. Millon sai joku pullon päähän ja pollarit kaahaili hakemaan jengiä kotiin. Osa lähti sairaalaan ja terveyskeskuksiin. Jengi vetää talvella unta palloon puiston penkillä -25 pakkasissa ja paljon muuta. Se oli hurjaa se. Saati ne k-18 meiningit. Osalta häviää vaan ne estot vaikka olis porukkaa vieressä vaikka millä mitalla.:D

Millon joku pissis tulee epätoivoisen iskuyrityksen jälkeen sanomaan valitut sanat ja tietty nämät kovat äijjät kanssa! Kerran näin muuten yhden deekun jokirannassa viinapullon kanssa, vetäs puolet ykkösellä. 30min jälkeenpäin niin poliisit raahas sitä kyytiin.

Alyssa, mä tuun opettamaan sun vaimolle ettei vielä nukuta!

Tai sitten on joku viiltämässä ties millä ranteita auki kun elämä kohtelee taas huonosti. Kovat äijät on kovia äijiä. Hakkaa yleensä ihan viatonta jengia huvin vuoksi. Tiedä mikä järki siinäkin hommassa on.

Minnekkään vielä, pizzaa just tulossa.

Back
Ylös Bottom