Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tässä piirtelen seuraavaa tatuointia . Nimeksi voisi laittaa vaikka World of the Demons wait.
Kesällä kun tän sais valmiiks niin ois just bueno.
.Loistavaa kamaa... Hyvä fiilis taas pitkästä aikaa..
Viikonloppuna aukee mun entinen suosikki klubi uudelleen, sinne pääsee taas. Ihanaa!
Miksi se on entinen. Älä vaan sano, että pistit paikan remppaan?:lol2:
Ei mulla oo tapana tapella.
Toi maikkarin tyhmääkin tyhmempi ylimeikattu pissis on kyllä ihan järkyttävä. Rinnat on ihan ok vaikka nekin aika roikkuvaa mallia näyttäisi olevan. Säälittäviä nuo chatit ja visailut mitä tulee nykyään 12h päivässä.
Nyt oon sattuneesta syystä joutunut valvomaan useita öitä ja samalla olen katsellut maikkarin repliikkiä. Muijajuontajien asusteet ja eleet ovat pistäneet silmään. Asut ovat keskiyön jälkeen paljastavempaa sorttia ja aina väliajoin muijat siellä telkkarin ääressä levittävät hiuksia rintamuksen tieltä, että pääsee varustus paremmin esiin. Ja välillä taas tuodaan kiusoitellen hiukset eteen, vähän pralataan niitä ja taas viedään ne pois tieltä. Yhdesti juontajalla oli paita, jossa halkio ylti rintalastan alapuolelle ja jotkut pienet bikinit/liivit siellä paidan alla. Välillä tää juontaja raotti vähän halkiota ja välillä taas pisti piiloon. Aivan selvä teasing! Yrittääkö maikkari nyt sitten houkutella keskiyön miehiä... tulee väkisinkin mieleen stereotypinen kuva, jossa keski-ikäinen, yksinelävä, ylipainoinen mies tuijottaa sohvalla telkkaria koira vieressä. On vain isäntä, koira ja televisio, kaikki elämän perusarvot!
Pari normaalia yötä, että taisin nukahtaa ennen 12.. ja nyt en sitten taas saa unta, vaikka heräsin jo kymmeneltä.