Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun puolestaan piti syödä tänään 8 banaania hiihtoloman tieltä, kykenin neljään. Päälle muutamakulhollinen kilomysliä mansikkajogurtilla. Vatsan reaktiota odotellessa..

Itse taasen syön parhaillaan jugurttia, sillä rahka oli - piru vie - päässyt loppumaan.

Moi. Söin neljä ( 4 ) kananmunaa, piti syödä viisi ( 5 ), mutten jaksanut. Jälkkäriksi meni yks näkkäri ilman voita.

Haa, itse söin 3 kananmunaa vaikka tarkoitus oli syödä neljä:wtf: Juu ei mulla mitään asiaa oikeasti ollu, vois painua pehkuihin.

Olipas härö leffa tuo ihmisjahti.

Loppukohtauksessa oli varsin kiva naama tyypillä.

Joutaiskait sitä jo nukkumaankin -->

e. Meksikosta tilaukset tulemaan eka

Pelasin äsken HOMM V:n lisäosan yhden random-pelin läpi.

Jee jee! Naapurit panee taas. Pitäis varmaan mennä joskus kysyyn neuvoja tolta äijältä, että mitä se oikein tekee muijalleen. Lähtee nimittäin siihen malliin ääntä tosta niiten touhusta, että äijän on pakko olla aika pro kyntäjä! :rock:

Jee jee! Naapurit panee taas. Pitäis varmaan mennä joskus kysyyn neuvoja tolta äijältä, että mitä se oikein tekee muijalleen. Lähtee nimittäin siihen malliin ääntä tosta niiten touhusta, että äijän on pakko olla aika pro kyntäjä! :rock:
Mee koputtamaan oveen ja kysy, että saatko liittyä seuraan...?:dance2::whip::evil:

Back
Ylös Bottom