Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa yökyöpelit.

Heräsin eilen väkisin kybältä, alle 5h yöunilla. Tein sen mokan että menin nukkumaan heti treenin ja safkojen jälkeen kun olin vielä ruokalepo/päiväunimoodissa. No sain kuin sainkin unta kahdeltatoista, nukuin 2h ja sain uudelleen unta vasta kuudelta aamulla nukkuen pitkälle päivään asti. On se elämä vaan niin rankkaa kun ei oo muuta tekemistä ko lukeminen...

Jos tänään vaikka sais 2-3 aikaan unta ni ois helvetin hieno homma. Vinkkejä?

Perkele kun ei malta mennä näin lomalla nukkumaan ihmisten aikaan. Vaikka kuka vittu senkin ajan sitten on määritellyt?

Pitäähän se joku ero tylsään arkeen tehdä, vaikka sitten nukkumisaikojen osalta. Hulluksihan täällä muuten tulee...

...ihmisten aikaan. Vaikka kuka vittu senkin ajan sitten on määritellyt?
Tuota oon itekin miettinyt. Paljon mieluummin itse valvoisin myöhään yöhön, heräisin aamupäivällä/päivällä ja olisin koulussa tai duunissa iltaan. Yöllä oon parhaimmillani, aamulla-aamupäivällä ei onnistu eikä toimi mikään saatanallisen kooman ansiosta.

Tuosta nukkumisesta tuli mieleen.
Olen tottunut tekemään kyllä yö-vuoroa/yötoitä. Mutta nykysin on aika tiukkaa valvoa "myöhään".
Nyt olen kuoleman väsynyt, puolentunnin päästä nukahdan.
Vaikka joku 4 vuotta takaperin, jakso valvoa keveesti aamu aurinkoon asti, aamut väsytti, yöllä oli virkee. Nykysin on toisin. Aamulla väsyttää, mutta jos herää 0500 niin 0600 on jo ihan virkee ja 2200 maissa alkaa olemaan valmista kauraa untenmaille. Etenkin tiukan treenin jälkeen + rankka työvuoro..
Tosin nää vapaa-päivät on parasta. Rokkaa:kuola:

^
Mulla on sillei et illat ja yöt jaksaa painaa mut jumalaut jos aamulla joutuu herää aikavälillä 5-11 ni oon ihan koomassa heräämisen jälkee semmoset 2-3h. 3-vuoroo itekki teen ni tykkään kaikista eniten ilta&yö linjasta.

Ötyä.

Ensimmäinen askel paluullani kuntosalien ihmeelliseen maailmaan on paluu Pakkiksen legendaariseen yö-trediin. Perkkele, että omatunto kolkuttaa laiminlyötyjen treenien vuoksi. Viimenen kunnon salitreeni on joskus viime vuoden lokakuulta.:david: Ei hyvin mene, ei. No mutta tästä noustaan vielä elämäni kuntoon.

Ötyä, ja pötyä pöytään!

Miksi pierut, ja niitähän riittää, tuntuu joskus hieman kuumemmilta normaaliin verrattuna? Olen syönyt reilusti, "tankannut" huomista varten.

Back
Ylös Bottom