Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä siinä on ku lupaa itelleen, että menee ennen puoltayötä nukkumaan ja silti yllätän itseni joka vitun yö viimeisen vuoden aikana lukemassa pakkotoistoa :D

Nyt taas......:zzzz:

Hmm, mulla on mielenkiintoinen aika tehdä informanteille kirjoituspyyntöjä. Olin kyllä hullu, kun lähdin tekemään tätä tutkimusta osittain englannin kielellä. No, kyl se täst... :)

Onpa taas tylsää...

Nyt on päivällinenkin jo syöty: papuja, linssejä, kukkakaalia, parsakaalia ja porkkanaa. Vielä ois raejuustoa jälellä..

Täällä on aina bileet! Tää yö ja sitten vapaille!!!!!

Taidankin tehdä tänään oikein hyvät ruuat itelleni. Perunamuussia, pihvejä, kasviksia ja jälkkäriks hedelmärahkaa. Olen sen ansainnut! Nam..:kuola:

Kiva kiduttaa itteään ajattelemalla hyvää ruokaa..:D

Vedin just Mass Blastia. Teitä varmaan kaikkia kiinnosti ihan vitusti! :wtf:

...

Onneksi yövuorot kestävät vain yövuoron verran. Nyt lähden nimittäin koisaan. Se on moro ja paskaa aamua kaikille! :D

Ötyä.

Ei niin hyvää yötä tänään. Kaikki suomen metallimiehet -ja naiset tietävät miksi. Eilen loppui eräs aikakausi pohjoissuomalaista metallihistoriaa...
Tähän kohtaa laitan tulemaan.

Sentenced - End Of The Road
http://www.youtube.com/watch?v=yujseiSglQo

Back
Ylös Bottom