Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ööt. Mikäs meno täällä? Kaikki painuu nukkumaan?

Multa palaa käpy. Galtsu kyykkää just sillo ku ei pidä prkl. Just selasin hyvää runkkumatskuu. Nyyh :(

Irc-GAYlleria. Mut ei hätää. Se nousi takas pystyyn. Testoklitta ja galtsu siis.

No kylhän sielt runkku matskuu löytyy. Pokattavia, himokkaita teinejä myös.

No aivan. Tämmönen wnb-mature metsästää kullinkiilto silmissä nuorta lihaa... :kuola: :evil:

Eiku siis... Enhän mä. Mut yhdelle kaverille etin kuvia!

:D No laitas ny sit ees linkki johki hyvään niin tiedän mitä vanhemmat muijat haluaa :D

No en mä voi. Niiden tyttöystävät varmaan lukee Pakkista ja sitten tulee epämieluisia tilanteita... :lol2:

Noin mä sen olen kyl aina ajatellu. Intissä oli pari söpöä ja välillä tulee huonompiakin päiviä vastaan. Minkäs sitä itselleen mahtaa. :jahas:

:rolleyes:

Noin mä sen olen kyl aina ajatellu. Intissä oli pari söpöä ja välillä tulee huonompiakin päiviä vastaan. Minkäs sitä itselleen mahtaa. :jahas:

:rolleyes:

Aivan. Ei se väärin oo. Poikarakkaus on kaunista :love:

Edit: Pitäkää ketju pystyssä te yön ritarit! Mulle tuli käsky petiin. Stna. Joku yö mäkin vielä nousen vastarintaan enkä mene!

Back
Ylös Bottom