Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joutuu spesiaalihommiin, niin ei oo konetta mukana..;)Mikset pääse?
Sanoppa muuta.Olisinpa kännissä, olis varmaan paljon hauskempaa.
Joutuu spesiaalihommiin, niin ei oo konetta mukana..;)
täällä ollaan kännissä ja ei vittu ole hauskaa siltiOlisinpa kännissä, olis varmaan paljon hauskempaa.
Sanoppa muuta.
Tai no eipä oikeestaan. Tänään oli ihan hyvä päivä ku pääsin treenaamaan, vaikka pelkäsin jo etten pääse koko viikonloppuna. Perhana ku jotku känni-idiootit ajo päälle torstaina.

Selvänä on kyllä oikeen kivaa varsinkin jos on hyvää selvinpäinseuraa. Sit voi yhessä nauraa kännisille. kaksin aina kaunihimpi <3Selvänä on hauskinta [voi naureskella kännisille, kuten Reinzellille ja Dinholle]...
no buuSelvänä on hauskinta [voi naureskella kännisille, kuten Reinzellille ja Dinholle]...
täällä ollaan kännissä ja ei vittu ole hauskaa silti
Noo vauhtia ei mitenkään hirveesti ollu enkä saanu juurikaan mitään "vammoja". Olin kusettamassa koiraa pihalla ja jotku tollot veti mutkia käsijarru kii, kun on siistiä ku auto pyörii. Tulivat sitte päälle.TÄH?!![]()
käy. saat kyllä vaihdossa tosi vahvan humalanan.Vaihdetaan. Voit ottaa mun laamaolon ja mä saan sun kännitilan.
käy. saat kyllä vaihdossa tosi vahvan humalanan.
Noo vauhtia ei mitenkään hirveesti ollu enkä saanu juurikaan mitään "vammoja". Olin kusettamassa koiraa pihalla ja jotku tollot veti mutkia käsijarru kii, kun on siistiä ku auto pyörii. Tulivat sitte päälle.
taitaa mulla jumitus olla vähintään samaa luokkaa joten tuskin paljon vaihdossa voitat :DMitä vahvempi, sen parempi. Jumitan nyt niin pahasti ettei edes ajatus kulje.
Osuihan se sen verran, että lensin maahan naamalleni. Taju pois ja silleen. Mut en tiiä ees minkä värinen auto on, minkä näkösiä ihmisiä tai mikä rekkari. Et aika turhaa hmm.. Muisti on vähän pois jostain kohtaa. Ne karkas aika nopeesti paikalta.Kyllähän tossa sellasta liikenneturvallisuuden vaarantamis- ja lievä pahoinpitely -keissiä olis. Jos vähänkään osui niin toi mainittu lp:hän se olis.