Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehee.. Sain sitten 80€ extraa tän yön liksaan, kun tuolla Pafilla pelasin ja käytin tuon bonuksenkin. Hiphei!!

Jumalauta että väsyttää, yövuoroa vielä tunti ja 5 minuuttia jälellä, kyllä sitten :zzzz: maistaa!

Kohta taas tutimaan...Huomenta kaikille...

Yötä! Kohta tarttis mennä koisaamaan. Pitäis lähteä aamulla ajelemaan Kuopioon. Saas nähdä minkälainen mesta se on. Yhden kerran aiemmin olen pyörähtänyt torilla ohikulkumatkalla. Nyt olisi tarkoitus viipyä sunnuntaihin. Ja sit tarttee maistaa niitä Hanna Partasen (?) lihiksiä. Tosin mä en usko, että ne ovat parempia kuin orimattilalaisen Jussilan leimpomon lihikset.

Kukaan ei kertonu mulle että se on yö nyt! Ihan muissa hommissa jouduin olemaan H-hetkellä kello 00.00(olin siis syömässä). Nyt pitäis taas jotain kehitellä seuraavaksi reiluksi kuudeksi tunniksi..

Ötyä..
Eilen menin ajoissa nukkumaan 12.15

Töissä taas...

Noni! Sitten torstain tänään oli eka ateria joka pysy sisällä. Mitä veikkaatte paljon on painoo lähteny?

Nii joo ja kolmastuhannes viesti. Wouu. Saanko mä nyt sen mitalin?

Valvoin eilen lähes koko yön kun en saanut unta ja tänään se sitten kostui niin että nukahdin sängylle kun pelailin pleikkaria ja vedin 3 tunnin iltaunet, ja nyt taas ei väsytä ollenkaan. :curs:

Back
Ylös Bottom