Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos, johan tässä on 12pv sitte täytetty. Mutta mistä sä nyt sellasen käsityksen oot saanu :D Huomenna reenataan taas kovaa!e: onnea, mä jo luulin että born to lose on alkanu deekuksi:D
Kävin äskön kusella pihalla, meinasin liukastua. Vaara vaanii joka paikassa.Mitenköhän pysyis parhaiten tässä penkissä etten vaan tipu lattialle ja telo itteeni? Olis kauheeta mennä lääkäriin ja kertoa joutuneensa työtapaturmaan..![]()
Mutta mistä sä nyt sellasen käsityksen oot saanu :D Huomenna reenataan taas kovaa!

Kannattaa olla varovainen just tollasissa paikoissa. Sillonhan se onnettomuus sattuu, kun on vähiten varuillaan.Kävin äskön kusella pihalla, meinasin liukastua. Vaara vaanii joka paikassa.

No joo mutta mulla ei ole koulua siihen asti kun koeviikko alkaa, eli loppukuusta ;) Eli pienet yömyssyt su/ma välisenä yönä meinaa mitään :D Täytyy tosin myöntää, että vaikka juuri perjantaina ollut pienosissa tuiskeissa, niin olisin tänäänkin voinut lähteä baanalle jos vain frendeillä olisi sama tilanne koulun suhteen kuin meikäläiselläNo ehkä sieltä samasta paikasta mistä biroo on saanu käsityksen että mä oon löytäny naisen
Mäkin oon entisessä elämässä juonu sunnuntaisin, ja sillon jälkikätee ajatellen olin vähän dokattu jätkä, niin siit päättelin.
nimim. juon seuraavaksi aikasintaan 1.2.09;)
vittu ku tekisi mieli yömyssyä, kun ei tosiaakaa nukuta tippaakaan.:(
e: biroo, mikäs majava toi sun avatar-elukka on.?
Telkkaristakaan ei tule mitään.Kannattaa olla varovainen just tollasissa paikoissa. Sillonhan se onnettomuus sattuu, kun on vähiten varuillaan.
Täytyykin nyt katella jos tulis joku lätkämatsi netistä yön piristykseksi..![]()
no jep, itte meen vasta tiistaina salille, nyt on nii helvetin paha maanantai tulossa.No joo mutta mulla ei ole koulua siihen asti kun koeviikko alkaa, eli loppukuusta
Joku myyrä eläin tämä taitaa olla.e: biroo, mikäs majava toi sun avatar-elukka on.?