Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitenköhän pysyis parhaiten tässä penkissä etten vaan tipu lattialle ja telo itteeni? Olis kauheeta mennä lääkäriin ja kertoa joutuneensa työtapaturmaan..:rolleyes:

Mutta mistä sä nyt sellasen käsityksen oot saanu :D Huomenna reenataan taas kovaa!

No ehkä sieltä samasta paikasta mistä biroo on saanu käsityksen että mä oon löytäny naisen:)
Mäkin oon entisessä elämässä juonu sunnuntaisin, ja sillon jälkikätee ajatellen olin vähän dokattu jätkä, niin siit päättelin.

nimim. juon seuraavaksi aikasintaan 1.2.09;)

vittu ku tekisi mieli yömyssyä, kun ei tosiaakaa nukuta tippaakaan.:(

e: biroo, mikäs majava toi sun avatar-elukka on.?

Kävin äskön kusella pihalla, meinasin liukastua. Vaara vaanii joka paikassa.
Kannattaa olla varovainen just tollasissa paikoissa. Sillonhan se onnettomuus sattuu, kun on vähiten varuillaan.
Täytyykin nyt katella jos tulis joku lätkämatsi netistä yön piristykseksi..:)

No ehkä sieltä samasta paikasta mistä biroo on saanu käsityksen että mä oon löytäny naisen:)
Mäkin oon entisessä elämässä juonu sunnuntaisin, ja sillon jälkikätee ajatellen olin vähän dokattu jätkä, niin siit päättelin.

nimim. juon seuraavaksi aikasintaan 1.2.09;)

vittu ku tekisi mieli yömyssyä, kun ei tosiaakaa nukuta tippaakaan.:(

e: biroo, mikäs majava toi sun avatar-elukka on.?
No joo mutta mulla ei ole koulua siihen asti kun koeviikko alkaa, eli loppukuusta ;) Eli pienet yömyssyt su/ma välisenä yönä meinaa mitään :D Täytyy tosin myöntää, että vaikka juuri perjantaina ollut pienosissa tuiskeissa, niin olisin tänäänkin voinut lähteä baanalle jos vain frendeillä olisi sama tilanne koulun suhteen kuin meikäläisellä
e.Mutta hyvä näin niin pääsee sinne salillekin huomenna :D

Kannattaa olla varovainen just tollasissa paikoissa. Sillonhan se onnettomuus sattuu, kun on vähiten varuillaan.
Täytyykin nyt katella jos tulis joku lätkämatsi netistä yön piristykseksi..:)
Telkkaristakaan ei tule mitään.

Pakkiskin on aika hiljainen näin yö aikaan.

No joo mutta mulla ei ole koulua siihen asti kun koeviikko alkaa, eli loppukuusta
no jep, itte meen vasta tiistaina salille, nyt on nii helvetin paha maanantai tulossa.

Hitto itselläki ollut lomaa luennoista nyt kohta kuukausi. Nyt on tulossa vielä aika rankat 7 viikkoa. Jippii.. Vaatii pientä sopeutumista kyllä nyt.

jep..

eiköhän tästä kohta yrittään uudestaan nukkumista. Mä aattelinki että toi on joku jyrsijä, mut oisin kyllä veikannu piisamia/majavaa/saukkoa. Lähinnä värin vuoksi:)

heip vaan. mä teen töitä tähän aikaan :D friikkukirjoittajana kun voi pääasiassa valita työaikansa, mitä mä todellakin noudatan :D sitten sitä rustaillaan öisin juttuja. hassua että tällaisenä yökyöpelinä haluaisin kuitenkin säännöllisen unirytmin ja että menisin ajoissa (ennen klo 23) nukkumaan. no, kaikkea ei voi saada.

before the dawnin soundscape of silence. mmm, ihan kiva levy. tosin hieman tuo tasaisuus haittaa. samalla muistelen nuoruuttani, joka oli aika metallimusiikin sävyttämää aikaa. olin ihan onneni kukkuloilla, kun kuuntelin vain metallia ja välillä hengasin frendien kans ^^

Back
Ylös Bottom