Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs Fuksi!? Hyvinkö toimii peli minkä broidi lähetti? Ei tykänny oikein oblivionista mutta mä diggasin:D
Eipä tässä mitään. Kohta puolin voisi nukkamaan painua. Kyllähän tuo toimii normaalisti ja paljon on tullut pelattuakkin.

Ite pitäs tuo oblivion hommata itellekkin takasin, kun sitä saa uutenakin jo niin ältsin halvalla.

Nyt Nukkumaan...
Ötyä Yökyöpelit....

Lopetin juuri jim dokkarin katsomisen mikä käsitteli maailman loppua. Ja tämä loppuhan tapahtuu 21.12.2012. Tässähän tulee perkele kiire alkaa elämään.
Vielä ehtii ryypätä ittensä hengiltä ennen kyseistä ajankohtaa.

Asiasta kolmanteen, mistä mä saan Fable ykkösen PC:lle?

Joooh, sulla on taas X0?
Joo. Tuli tuossa heinäkuussa ostettua tuo elite malli. Pelejäkin on tullut ostettua aika älyttömästi. Nyt tosin oon vähentänyt tuota pelien ostelua, kun codit ja nhllät vie niin paljon tuota peli aikaa :)

Dinho: En oo varma, että kerkeekö. Itselläni tuo ainakin tuottaisi suuria ongelmia :(

Fablen saa warettamalla :D Myös xbox kolme kuus kymppiselle voi ostaa market placelta.

http://marketplace.xbox.com/fi-FI/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d530854/

Kannattaa hommata boxille fable kakkonen. Se on joka osa-alueella parempi, kun ykkönen.

Jätät muutamat kännit vetämättä niin rahatkin riittäis :D

Tänään oli muuten simpsoneissa semmonen jakso missä Homer muutti homojen luo asumaan. Tuli siitä hotimmasta homosta vähän dinho mieleen :haart:

Kannattaa hommata boxille fable kakkonen. Se on joka osa-alueella parempi, kun ykkönen.

Jätät muutamat kännit vetämättä niin rahatkin riittäis :D
Mulla on just se kakkonen serkulta lainassa ja haluaisin pelata sen ykkösenkin läpi.
Dino hei! Onko nyt tarpeeksi siguja? Pistä sateenkaaren värit.:D *toivoo*
Laitetaan harkintaan. :D
Tänään oli muuten simpsoneissa semmonen jakso missä Homer muutti homojen luo asumaan. Tuli siitä hotimmasta homosta vähän dinho mieleen :haart:
Tänks hei! :lol2: :haart:

Mä en oo aamupalan jälkeen syönyt mitään, enkä tuu varmaan viel pitkään aikaan syömäänkään.. Kouluhommia pitäis tehdä, deadlinea puskee joka puolelta, mutten oo oikein motivoitunut.

Mites Dinhon yövuoro, onko jännää?

Back
Ylös Bottom